شمانیوز
شما نیوز

نظر تاج‌گردون در زمینه پیشنهاد دولت روحانی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: این که چه کسی رئیس سازمان برنامه و بودجه شود با دولت است اما من علاقه مندی خود را به ادامه نمایندگی مجلس اعلام می کنم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،غلامرضا تاج گردون در پاسخ به سئوالی درخصوص منطقه ویژه اقتصادی و چشم انداز آن در توسعه گچساران اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی از جمله مناطق زیر نظر مناطق آزاد کشور محسوب می شود.

وی افزود: کسانی که در زمینه های نفت، گاز و پتروشیمی توانایی سرمایه گذاری در این منطقه را داشته باشند از مزایای مناطق آزاد بهره مند می شوند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گچساران در سطح استان تنها نقطه ای است که به منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر نزدیک بوده و با توجه به وضعیت پتروشیمی گچساران این شهرستان پتانسیل منطقه ویژه اقتصادی را دارد.

وی با تأکید بر این که منطقه ویژه اقتصادی گچساران بسیار اثرگذار خواهد بود، گفت: دولت لایحه این طرح را به مجلس ارسال کرده و این طرح در صحن علنی مجلس به تصویب خواهد رسید که امیدوارم این طرح یکی از ماندگارترین طرح های اقتصادی گچساران شود.

تاج گردون در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر این که با توجه به نقل قول برخی رسانه های تخصصی و اقتصادی در احیای سازمان برنامه و بودجه و مدیریت این سازمان توسط جنابعالی در دولت روحانی چه نظری دارید، تأکید کرد: سازمان برنامه و بودجه احیا می شود چراکه این موضوع هم مورد قبول دولت بوده و هم مجلس طرح آن را ارائه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه در فاصله بین دو دولت احیا شده و به نتیجه می رسد.

نائب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این که چه کسی ریاست سازمان برنامه و بودجه را بر عهده بگیرد، توسط دولت تعیین می شود.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر این که اگر گزینه دولت روحانی غلامرضا تاج گردون باشد، چه خواهید کرد، عنوان کرد: من علاقه مندی خود را به ادامه نمایندگی مردم اعلام می کنم و بعد از پایان دوره نمایندگی نیز شاید در انتخابات نمایندگی دوره های بعد شرکت کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied