شمانیوز
شما نیوز

سرپرست بانک دی خبر داد:

انجام 7 درصد از کل فعالیت‌های ارزی کشور از طریق بانک دی

سرپرست بانک دی اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار منتشره از سوی بانک مرکزی هم‌اکنون حدود هفت درصد از کل فعالیت‌های ارزی کشور از طریق بانک دی انجام می‌شود.

انجام 7 درصد از کل فعالیت‌های ارزی کشور از طریق بانک دی

به گزارش شمانیوز: علیرضا عاطفی‌فر در همایش سراسری شرکت‌های ایثار استانی تصریح کرد: بانک دی از زمان آغاز فعالیت تاکنون علاوه بر حضور فعالانه در اقتصاد داخلی در حوزه بین‌المللی، بنگاهی خوشنام بوده و همواره سوئیفت آن باز بوده و مبادلات ارزی را بدون محدودیت انجام داده است .

وی افزود: بانک دی با یک بدنه قوی توانسته است بعد از حدود هفت سال فعالیت با 65 کارگزاری بین ‎ المللی همکاری داشته و امور بانکی بین‌المللی خود را انجام دهد، همچنین با 12 بانک قرارداد همکاری داریم که کلیه فعالیت‌های ارزی خود را از طریق بانک دی انجام می‌دهند .

سرپرست بانک دی خاطرنشان کرد: آخرین آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد که در حدود 6.7 درصد از کل فعالیت‌های ارزی کشور از طریق بانک دی انجام می‌شود که شاهراه خوبی برای بانک محسوب می‌شود .

وی همچنین با بیان اینکه این مجموعه به جامعه ایثارگران و خانواده معظم شهدا تعلق دارد، گفت: بانک دی بانکی کوچک اما چابک با پتانسیل تمام و کمال است که می‌تواند ارائه کننده سبد مالی کلیه فعالیت‌های بانکی و اقتصادی شرکت‌ها و سازمان‌ها باشد .

عاطفی‌فر با اشاره به اینکه گروه مالی دی متشکل از مجموعه‌ای از 16 شرکت‌ مختلف از جمله بیمه، صرافی، لیزینگ و کارگزاری است، تاکید کرد که افراد و شرکت‌ها می ‎ توانند با بهره‌گیری از پتانسیل این گروه تمام امور اقتصادی و مالی خود را در گروه مالی دی انجام دهد .

او ادامه داد: خدا را شاکریم توانسته ایم با مدیریت صحیح منابع و مصارف خواسته‌های مشتریان را از لحاظ تسهیلات و منابع پوشش دهیم. بانک دی با پتاسنیلی که دارد می‌تواند حامی و پشتیبان کاملی برای طرح‌های اقتصادی باشد.

منبع: روابط عمومی بانک دی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied