شمانیوز
شما نیوز

موافقت اصولی با تاسیس ۷ ایرلاین جدید

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به موافقت اصولی با ۷ ایرلاین جدید،‌گفت:‌منتظریم این ایرلاین‌ها الزامات لازم برای شروع فعالیت که یکی بحث آوردن هواپیما و دیگری داشتن زیرساخت‌های لازم برای اداره هواپیما است را ایجاد کنند.

به گزارش شمانیوز:علی عابدزاده اظهار کرد: با توجه به پیشرفت مذاکرات خرید هواپیما تا مرحله عقد قرارداد، امیدوار هستیم که طرف خارجی پای امضاهای خود بماند و با پایبندی به قول‌هایش، ایران بتواند از خریدهای هوایی خود استفاده کند.

وی با اشاره به این‌که قرار است برای مقاصد جدید پروازی برنامه‌ریزی کنیم، تصریح کرد: 7 ایرلاین جدید موافقت اصولی را از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ کرده‌اند، منتظریم این ایرلاین‌ها الزامات لازم برای شروع فعالیت که یکی بحث آوردن هواپیما و دیگری داشتن زیرساخت‌های لازم برای اداره هواپیما است را ایجاد کنند.

وی با تاکید بر این‌که با توجه به ورود هواپیماهای جدید چند فرودگاه بزرگ بین‌المللی نیازمند گسترش بوده و باید این فرودگاه‌ها به لحاظ فیزیکی گسترش یابند، افزود: در فرودگاه‌های بین‌المللی مانند مشهد، تبریز و اصفهان کارهای عمرانی مهمی در حال انجام است تا توان این فرودگاه‌ها نیز بالا رود اما درعین‌حال هنوز از ظرفیت اسمی فرودگاه‌های دیگر خیلی استفاده نمی‌شود.

منبع:تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied