شمانیوز
شما نیوز

رئیس هیات عامل ایدرو در در همایش فرصت های سرمایه گذاری صنعت و معدن استان سمنان: گرمسار یکی از محوری ترین مراکز جذب سرمایه گذاری خواهد شد

در وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از برجام بیش از ۱۰۰ قرارداد مشارکت با طرف خارجی منعقد شده است و بسیاری از آنها اجرایی شده است.

به گزارش شمانیوز، رئیس هیات عامل ایدرو در همایش فرصت های سرمایه گذاری صنعت و معدن استان سمنان(با تاکید بر منطقه ویژه اقتصادی گرمسار) با اشاره به اینکه برجام فرصت بسیار طلایی برای توسعه صنعت کشور است ، تصریح کرد : در وزارت صنعت ،معدن و تجارت در این مدت بیش از ۱۰۰ قرارداد مشارکت با طرف خارجی منعقد شده است و بسیاری از آنها اجرایی شده است. دکتر منصور معظمی با برشمردن ویژگی های استان سمنان به ویژه منطقه گرمسار گفت: استان سمنان به دلیل پتانسیل های ویژه بدیلی برای استان تهران خواهد بود ، چرا که تهران با توجه به محدودیت های قانونی امکان سرمایه گذاری جدید را ندارد. رئیس ایدرو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان اخیر رهبری و اینکه حوزه اقتصاد جزو محوری ترین مباحث کلان کشور است، تصریح کرد: امروز باید دغدغه همه ما، تولید ثروت برای کشور باشد و سرمایه گذاری کار جهادی محسوب می شود. وی با اشاره به اینکه اهتمام ما سرمایه گذری از طریق مشارکت است،گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از نگاه سازمان گسترش یکی از مراکزی است که می تواند در جذب سرمایه گذاری موثر باشد و سازمان هم بنا بر ماموریت های خود سرمایه گذاران را به این منطقه هدایت می کند. معظمی در پایان ابزار امیدواری کرد: فرصت های مناسب سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران فراهم شود و ایدرو در این راه آماده مشارکت با سرمایه گذاران است.

منبع:ایدرونیوز ​

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی