شمانیوز
شما نیوز

با حضور دکتر نوربخش:

درمانگاه تأمین اجتماعی رامیان و بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبدکاووس استان گلستان افتتاح شد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سفر به استان گلستان درمانگاه تأمین اجتماعی رامیان و بخش دیالیز ١٠ تخت خوابی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبدکاووس را افتتاح کرد.

به گزارش شمانیوز ، دکترسیدتقی نوربخش در مراسم افتتاح مرکز درمانی رامیان ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های کارگران درگذشته در حادثه معدن زغال سنگ آزادشهر، گفت: سازمان تأمین اجتماعی در این حادثه تأسف بار بخشی از اعضای خانواده خود را از دست داده است.
دکتر نوربخش افزود: تمامی کارگران عزیز اعضای خانواده تأمین اجتماعی هستند و با توجه به بروز این حادثه تلخ برای کارگران معدن تلاش ما این است که بخشی از آثاری که این ضایعه بر خانواده کارگران عزیز ایجاد کرده است را تسکین دهیم .
وی ادامه داد: یکی از اقدامات ما شروع به کار درمانگاهی است که امروز در رامیان انجام می شود و همچنین پروژه دیگری نیز در آزادشهر طی دو ماه آینده آغاز می شود.
دکتر نوربخش گفت: امیدوارم خداوند به بازماندگان کارگرانی که جان خود را در این حادثه از دست دادند صبر جمیل عنایت فرماید و امیدوارم بتوانیم بخشی از آلام این عزیزان را تسکین دهیم.
وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در خدمت رسانی به جامعه کارگری نقش مهمی دارد، اظهار داشت: از زمان بروز حادثه معدن زغال سنگ تلاش کرده ایم که در کنار آسیب دیدگان باشیم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: هرچند این ضایعه قابل جبران نیست اما بخشی از مشکلاتی که بازماندگان دارند را با برقراری مستمری و پرداخت هایی که برای ما امکان پذیر است برطرف می کنیم و در کنار خانواده های این عزیزان هستیم.
درمانگاه تأمین اجتماعی رامیان که توسط دکتر نوربخش به بهره برداری رسید، با مساحت ٣٠٠ متر مربع آماده خدمت رسانی به مردم رامیان و استان گلستان است.
دکتر نوربخش همچنین در بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی خاتم الانبیاء(ص) گنبدکاووس بر تسریع در تجهیز و تکمیل طرح توسعه و اضافه شدن ١٠٠ تخت بستری این بیمارستان تأکید کرد.
منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied