شمانیوز
شما نیوز

همایش بین المللی حمل و نقل و لجستیک ایران با حضور بیمه پاسارگاد

همایش بین المللی حمل و نقل و لجستیک ایران با حضور بیمه پاسارگاد در روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان ماه برگزار شد.

به گزارش شمانیوز، همایش بین المللی حمل و نقل و لجستیک ایران با پشتیبانی دولت، وزارت راه و شهرسازی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تهران و سایر نهادهای ذیربط صنفی سرمایه گذاری ملی و بین المللی، شرکت های حمل و نقل در حوزه های مختلف هوایی، زمینی، دریایی، ریلی و… شرکت های مشاوره ای، نهادهای علمی و آموزشی، بانک ها، بیمه ها و موسسات مالی، در روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان ماه برگزار شد.
شرکت بیمه پاسارگاد در این همایش با اختصاص فضایی جهت ارائه مشاوره های لازم در زمینه بیمه های باربری و حمل و نقل پذیرای شرکت کنندگان بود. همچنین نگاه این شرکت به صنعت حمل و نقل و لجستیک کشور به عنوان صنعتی پویا، کارآفرین و دارای ارزش افزوده فراوان برای کشور، نگاهی جدی و حرفه‌ای است.بیمه پاسارگاد اعتقاد دارد با برقراری ارتباط مناسب با صنعت حمل و نقل و لجستیک، ایجاد اعتماد متقابل سازنده و ارایه خدمات مناسب بیمه‌ای؛ ضمن آن که از مشتریان توانمند، قابل اعتماد و وفادار برخوردار می‌شود؛ بخشی از رسالت اجتماعی خود در توسعه کشور از طریق این صنعت حیاتی را ایفا می‌کند.
حاصل این نگاه جدی و حرفه‌ای بیمه پاسارگاد به صنعت حمل و نقل و لجستیک، عرضه انواع محصولات و خدمات بیمه‌ای عمومی و اختصاصی مرتبط با این صنعت است. برخی از این محصولات مانند "بیمه تضمین تعهدات تحویل‌ گیرندگان کانتینر در قبال مالکان آن" منحصر به فرد بوده و تنها توسط این شرکت بیمه به متقاضیان عرضه می‌شود.
در این رویداد مهم علاوه بر دستیابی به آخرین اطلاعات، فرصت های حضور و سرمایه گذاری در حمل و نقل ایران با اطلاع از آخرین تحولات و رویداد ها تأکید شد.کاربردهای حمل و نقل و تجربیات لجستیکی، لجستیک تجاری و ترانزیت، لجستیک و صنایع مختلف، اقتصاد حمل و نقل، توانمند سازی لجستیک و حمل و نقل از محورهای اصلی این همایش به شمار می رود.
منبع:روابط عمومی بیمه پاسارگاد
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied