شمانیوز
شما نیوز

دستور ویژه آخوندی برای امدادرسانی به زلزله زدگان کرمان

وزیر راه و شهرسازی ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت زلزله استان کرمان، دستورات لازم را برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان صادر کرد.

دستور ویژه آخوندی برای امدادرسانی به زلزله زدگان کرمان

به گزارش شما نیوز ، به نقل از وزارت راه وشهرسازی، عباس آخوندی در اولین ساعات پس از زلزله ۶.۱ دهم ریشتری صبح جمعه در «هجدک» کرمان، در تماس تلفنی با مدیر کل راه و شهرسازی این استان، آخرین وضعیت زلزله استان کرمان را جویا شده و دستورات لازم را برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان صادر کرد.

وی با بررسی آخرین وضعیت منازل مسکونی و راه های ارتباطی مناطق زلزله زده، بر آمادگی بخش های مختلف وزارت راه و شهرسازی برای کمک رسانی و رسیدگی فوری به وضعیت این مناطق، تاکید کرد.

بنا بر این گزارش، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان هم با ارایه آخرین اطلاعات مناطق درگیر زلزله، از هماهنگی کامل دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این استان خبر داد و تاکید کرد: بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه، اکیپ‌های راهداری و مدیریت بحران به منطقه اعزام شده اند.

بلوردی گفت: تیمی از کارشناسان مرکز تحقیقات نیز به منظور بررسی آخرین وضعیت جاده های ارتباطی و منازل مسکونی، به مناطق درگیر حادثه اعزام شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی