شمانیوز
شما نیوز

کاهش نرخ پایه سکه در چهارمین حراج/فروش ۹۵۰۰سکه در هفته نخست

رییس بانک کارگشایی از کاهش نرخ پایه سکه در حراج امروز این بانک خبر داد و گفت: بانک مرکزی نرخ پایه سکه تمام را برای امروز یک میلیون و ۱۷۴ هزار تومان و نیم سکه را ۵۷۸ هزار تومان تعیین کرد.

کاهش نرخ پایه سکه در چهارمین حراج/فروش ۹۵۰۰سکه در هفته نخست

به گزارش شما نیوز ، به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، مسعود سلیمانی اعلام کرد: نرخ سکه تمام بهار آزادی در حراج اول و دوم یک میلیون و ۲۸۸ هزار تومان و نیم بهار ۶۴۵ هزار تومان توسط بانک مرکزی تعیین شده بود.

وی با تاکید بر اینکه، حراج سکه تا اطلاع ثانوی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در بانک کارگشایی انجام می شود، اظهارداشت:با توجه به ازدحام جمعیت و بالا بودن تعداد متقاضیان از امروز حراج به سالنی بزرگتر منتقل شده است.

رییس بانک کارگشایی اعلام کرد: در هفته نخست حراج سکه در بانک کارگشایی، بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ قطعه سکه تمام (طرح جدید) و نیم بهار آزادی فروخته شد. وی ادامه داد: هفته گذشته حراج در سه روز برگزار و مجموعا چهار هزار و ۹۱۰ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و چهار هزار و ۶۴۰ نیم سکه بهار آزادی در ۲۱۹ رسید فروخته شد.

سلیمانی افزود: در روز نخست حراج، سکه ها در بسته های ۲۰ تایی عرضه شد اما در دو روز بعد با توجه به افزایش تعداد متقاضیان، بسته های ۵۰ و ۱۰۰ تایی را نیز آماده کردیم و در هفته جاری نیز سکه های تمام و نیم بهار آزادی در هر سه بسته عرضه می شود.

رییس بانک کارگشایی از متقاضیان خواست برای شرکت در این حراج حضوری، با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به سالن حراج بانک کارگشایی واقع در خیابان مولوی، روبروی میدان محمدیه مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied