شمانیوز
شما نیوز

اجرای پایلوت توسعه منطقه ای در کسب وکارهای کوچک و متوسط

معاون سازمان صنایع کوچک با اشاره به اجرای پایلوت توسعه منطقه ای با تجربه کشور آلمان در کسب وکارهای کوچک و متوسط ، خواستار توسعه یکپارچه و متوازن بر اساس مزیت های منطقه ای درکشور شد.

اجرای پایلوت توسعه منطقه ای در کسب وکارهای کوچک و متوسط

به گزارش شما نیوز ، به نقل از سازمان صنایع کوچک، غلامرضا سلیمانی در آغاز کارگاه سه روزه آموزش توسعه منطقه ای اظهار کرد: این دوره با همکاری سازمان برنامه وبودجه کشور برای استفاده از تجربه آلمان در توسعه منطقه ای کسب وکارهای کوچک و متوسط با رویکرد فعالسازی و افزایش ظرفیت این بنگاه ها همراه با ایجاد اشتغال جدید برگزار شده است .

وی با اشاره به برگزاری دوره یک روزه آموزش مدیران شرکت شهرک های صنعتی استانی در ابتدای امسال گفت: این دوره برای معاونان صنایع کوچک و مدیران آمایش سرزمین سازمان برنامه بودجه سراسر کشور با حضور پروفسور بارچ برپا شده است و انتظار می رود پایلوت اجرای برنامه های توسعه منطقه ای کسب وکارهای کوچک و متوسط بعد از این دوره مبنای استان ها قرار گیرد .

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: هر سال برنامه های متفاوتی برای فعالسازی و به ظرفیت رساندن کسب وکارهای کوچک و متوسط اجرا می شود که امیدواریم این برنامه ها در بستر مناسب به مرحله اجرا برسد و چالش اشتغال و بیکاری مرتفع گردد .

سلیمانی افزود: سازمان صنایع کوچک به عنوان متولی بنگاه های کوچک و متوسط برای اثرگذاری توزیع منابع برای پایداری کسب و کارها در صنایع کوچک ومتوسط با محوریت توسعه منطقه ای به موضوع آمایش سرزمینی و بررسی تجربه کشورهای دیگر ورود کرده است .

وی با اشاره به برقرار روابط مناسب ایران و آلمان بعد از برجام اشاره کرد و ادامه داد: آلمان تجربه های موفقی در توسعه منطقه ای کسب وکارهای کوچک ومتوسط داشته و برای بهره مندی از این تجربه ها دوره آموزشی با حضور پروفسور بارچ برگزار شده است .

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تاکید کرد: بهبود و توسعه فضای کسب و کار در استانها نیازمند اجرا و تهیه اکوسیستم ملی با همکاری دولت، بخش خصوصی و مردم است .

کارگاه آموزشی با حضور پروفسور بارچ استاد دانشگاه و قائم مقام مدرسه اقتصاد مونیخ (HDBW) به مدت سه روز در حال برگزاری است .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied