شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شستا اعلام کرد:

ادغام هلدینگ‌های پتروشیمی وزارت رفاه با سهم ۲۵ درصدی شستا

مرتضی لطفی با تشریح جزئیات طرح ادغام شرکت‌ها و هلدینگ‌های پتروشیمی گفت: کلیات این طرح به تصویب رسیده و رایزنی‌هایی با برخی شرکت‌ها انجام شده است.

ادغام هلدینگ‌های پتروشیمی وزارت رفاه با سهم ۲۵ درصدی شستا

مدیرعامل شستا ضمن اعلام سهم ۲۵ درصدی شستا در سهام پتروشیمی، از ادغام شرکت‌ها و هلدینگ‌های پتروشیمی زیرمجموعه وزارت رفاه خبر داد .

به گزارش شما نیوز و به نقل از ایسنا، مرتضی لطفی با تشریح جزئیات طرح ادغام شرکت‌ها و هلدینگ‌های پتروشیمی گفت: کلیات این طرح به تصویب رسیده و رایزنی‌هایی با برخی شرکت‌ها انجام شده است .

وی افزود: صندوق های وابسته به وزارت کار از جمله صندوق‌های بازنشستگی، بانک رفاه کارگران، سازمان تامین اجتماعی و شستا همگی به صورت متفرقه در حوزه نفت و پتروشیمی سرمایه گذاری و فعالیت دارند. البته همه این شرکت‌ها و هلدینگ‌ها مستقل هستند و بیشترین سهم مربوط به شستا است که شامل 25 درصد سهام پتروشیمی می‌شود .

این مقام مسئول با بیان اینکه در همین راستا مذاکراتی انجام شده تا همه این فعالیت‌ها ارزش گذاری و بعد از ارزشگذاری ادغام شوند، افزود: این ادغام باید به گونه‌ای باشد که هر صندوق و سازمانی به تناسب ارزش دارایی که می آورد، سهامدار شود .

لطفی ادامه داد: به این ترتیب یک هلدینگ بزرگ خواهیم داشت و در فروش صادراتی دامپینگ نمی‌کنیم و هلدینگ در تامین مواد اولیه متمرکز می‌شود. این امر منجر به ایجاد ارزش افزوده می‌شود. مضافا اینکه گسترش کشورهای در حال توسعه متاثر از ایجاد شرکت‌های بزرگ و متمرکز است .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied