شمانیوز
شما نیوز

افزایش روابط تجاری بنادر ایران و بندر باکو

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از رایزنی برای افزایش روابط تجاری و حمل و نقل بین بنادر ایران و بندر باکو و همچنین فعال‌تر شدن ترانزیت کالا در مسیر کریدور شمال به جنوب خبر داد.

افزایش روابط تجاری بنادر ایران و بندر باکو

به گزارش شما نیوز ، به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، هادی حق شناس با اشاره به حضور هیات ایرانی در اجلاس بین المللی بنادر تجاری و لنگرگاه ها در باکو، گفت: حضور در همایش یاد شده فرصت مناسبی برای بیان ظرفیت بنادر کشور بود. بسیاری از سرمایه گذاران با ظرفیت بنادر ایران آشنا نیستند به همین دلیل حضور فعالانه ایران در رخدادهای بین المللی به توسعه روابط و همکاری های مشترک کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه در اجلاس بین المللی بنادر و لنگرگاه ها در باکو، عوامل توسعه و افزایش کارایی بنادر مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: راهکارهای افزایش حجم تجارت بین بنادر، جستجوی بهترین مسیرهای حمل و نقلی و انتقال تجربیات از دیگر مواردی بود که در این همایش مطرح شد.

حق شناس گفت: در یکی از پنل های همایش بنادر و لنگرگاه ها، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی حضور داشت و در ارتباط با عوامل توسعه و مدل هایی که منجر به بهبود کارایی بنادر می شود، صحبت کرد.

وی اظهارداشت: در حاشیه همایش بنادر و لنگرگاه ها با مدیر بندر باکو ملاقاتی داشتیم تا شاهد افزایش روابط تجاری و حمل و نقل بین بنادر ایران و بندر باکو باشیم چراکه این موضوع می تواند برای رونق بیشتر بنادر شمالی کشور بسیار اثرگذار باشد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: در ملاقات مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی با مدیر بندر باکو فعال تر شدن ترانزیت کالا در مسیر کریدور شمال به جنوب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied