شمانیوز
شما نیوز

پیش بینی هواشناسی: تهران سردتر می‌شود

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت یک سامانه بارشی جدید از یکشنبه (۷ بهمن) در نوار غربی کشور خبر داد.

پیش بینی هواشناسی: تهران سردتر می‌شود
ایسنا نوشت: احد وظیفه در تشریح جزئیات این خبر گفت:از بعد از ظهر امروز (۵ بهمن) برای دامنه جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران، بخش‌های از شمال غرب همچنین پاره‌ای از مناطق در استان‌های بوشهر و فارس بارش پراکنده و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود. بارش برف تهران
پیش بینی هواشناسی: تهران سردتر می‌شود
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیشیابی هواشناسی امروز (۵ بهمن) در سایر نواحی کشور آسمانی صاف انتظار می‌رود، گفت::فردا (۶ بهمن) اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت.
وی تاکید کرد:پس فردا (۷ بهمن) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، بارش باران در غرب و رگبار و رعد و برق و وزش باد در جنوب غرب کشور پیش بینی می‌شود.
وظیفه با بیان این که سامانه بارشی روز دوشنبه (۸ بهمن) در نوار غرب کشور تقویت می‌شود، گفت:دامنه فعالیت این سامانه بارشی، بخش‌هایی از شمال غرب، شمال و مرکز کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارش برف و باران در ارتفاعات را به دنبال دارد.
این کارشناس هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی روز‌های آینده اظهارکرد:فردا (۶ بهمن) آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. حداکثر و حداقل دمای تهران در این روز ۱۱ و ۱ - درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. همچنین پس فردا (۷ بهمن) آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری در اواخر وقت با افزایش ابر همراه خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز به ۱۳ و ۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied