شمانیوز
شما نیوز

معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپادیزل خبر داد.

تشکیل کارگروه بررسی وضعیت مشتریان طرح نوسازی ناوگان در شرکت سایپادیزل

معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپادیزل از تشکیل کارگروه بررسی و تعیین تکلیف وضعیت مشتریان طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل و برگزاری جلسات متعدد با حضور نمایندگان مشتریان در شرکت سایپادیزل خبر داد.

تشکیل کارگروه بررسی وضعیت مشتریان طرح نوسازی ناوگان در شرکت سایپادیزل
سایپانیوز نوشت: امیر حمزه اصلانی ضمن اعلام خبر فوق افرود: به دستور مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا و مدیریت محترم عامل شرکت سایپادیزل مبنی بر بررسی آخرین وضعیت مشتریان ثبت نام کننده در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل، بلافاصله کارگروهی متشکل از واحد‌های سازمانی مرتبط و نیز نمایندگان خریداران ایجاد و مقرر شد، در جلسات مشترک، نسبت به تصمیم گیری نهایی در این خصوص اقدام شود.
تشکیل کارگروه بررسی وضعیت مشتریان طرح نوسازی ناوگان در شرکت سایپادیزل معاون بازاریابی و فروش سایپادیزل با اشاره به جلسات برگزار شده با نمایندگان مشتریان تصریح کرد: در طول جلسات برگزار شده، آخرین وضعیت مشتریان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و مقرر شد، به محض پایان بررسی پرونده‌های موجود، نتیجه امر به اطلاع عموم خریداران گرامی برسد. اصلانی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۳ هزار نفر در طرح نوسازی ناوگان شرکت سایپادیزل ثبت نام کرده اند و تاکنون، حدود ۱۲۰۰ دستگاه از محصولات ولوو تولید و به مشتریان محترم عرضه شده که در این راستا، سایر مشتریانی که دارای دعوتنامه تکمیل وجه هستند هم، محصول خود را تحویل خواهند گرفت. بدیهی است، سایپادیزل برای الباقی مشتریان که فاقد دعوتنامه می‌باشند نیز، پیشنهاد‌هایی خواهد داشت که متعاقباً، به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied