شمانیوز
شما نیوز

دکتر رحمانی خبر داد:

خسارت ۲هزار میلیاردی به صنعت کشور

وزیر صنعت معدن و تجارت در جریان بازدید از مجتمع پتروشیمی ایلام گفت: در سیل اخیر در کشور ۲ هزار میلیارد تومان به واحدهای صنعتی کشور خسارت وارد شده است.

خسارت ۲هزار میلیاردی به صنعت کشور
به گزارش خبرنگار شمانیوز : رضا رحمانی با بیان اینکه بر اساس برآورد اولیه ۲۵ شهرک صنعتی در مناطق سیل‌زده منهای خوزستان دچار ابگرفتگی شده‌اند افزود:۹ هزار واحد صنفی و ۳۰۰ واحد صنعتی نیز خسارت و آسیب‌ دیده‌‌اند.
وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به اینکه در جلسات دولت مساعدت لازم در خصوص پرداخت تسهیلات بلاعوض و یا کم بهره اتخاذ خواهد شد افزود: ۴۵ میلیون تومان وام کم‌بهره به واحدهای صنفی خسارت دیده پرداخت می‌شود.
رحمانی ادامه داد:خانواده صنعت، معدن و تجارت از روز اول وقوع سیل در کنار سیل‌زدگان پای کار بودند افزود:ملت بزرگ ایران جلوه‌های ارزشمندی از مشارکت و نوع‌دوستی را در کمک به سیل‌زدگان کشور به نمایش گداشتند. دکتر رحمانی به پتانسیل‌های استان ایلام در حوزه‌ی صنعت بویژه پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی اشاره کرد و افزود:علی‌رغم این ظرفیت‌ها اما این استان توسعه مناسبی نداشته است که با بهره‌برداری از فاز دوم پتروشیمی ایلام و دیگر پروژه‌های صنعتی این استان در مسیر توسعه و آبادانی قرار خواهد گرفت.
خسارت ۲هزار میلیاردی به صنعت کشور
وزیر صنعت و معدن با تقدیر از تلاش‌های استاندار ایلام و حوزه‌ی ستاد مدیریت بحران در پیشگیری و مدیریت بحران سیل در استان ایلام یاداور شد: امروز برای هم‌دردی و خسته‌نباشید به مردم استان که متحمل خسارت شده‌اند و بازدید از واحدهای صنعتی استان به ایلام سفر داشته‌ایم.
به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت معدن تجارت و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام امروز از واحد شیرین‌سازی پتروشیمی ایلام بازدید کردند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied