شمانیوز
شما نیوز

آغاز فروش فوری محصولات سایپا در سال 98

عبدالله بابایی معاون فروش و بازاریابی سایپا اظهار کرد: امکان ثبت نام برای فروش فوری محصولات این شرکت از ساعت ۱۰ امروز بصورت اینترنتی فراهم شد و تحویل این خودرو‌ها در مدت یک ماه انجام می‌شود.

آغاز فروش فوری محصولات سایپا در سال 98
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاهخ خبرنگاران: عبدالله بابایی معاون فروش و بازاریابی سایپا اظهار کرد: امکان ثبت نام برای فروش فوری محصولات این شرکت از ساعت ۱۰ امروز بصورت اینترنتی فراهم شد و تحویل این خودرو‌ها در مدت یک ماه انجام می‌شود.
آغاز فروش فوری محصولات سایپا سال 98
وی افزود: پیش فروش انواع محصولات سایپا نیز از امروز امکان پذیر است که تحویل خودرو طی ماه‌های آینده و بر اساس قرار داد خواهد بود.
بابایی گفت: متقاضیان برای فروش فوری در ۱۸ ماه گذشته نباید خودرویی از سایپا خریداری کرده باشند، اما برای پیش فروش این محدودیت وجود ندارد. وی افزود:همچنین تلاش می‌شود خودرو‌هایی که تحویل آن‌ها به تعویق افتاده است سه تا چهار ماه آینده به مشتریان تحویل داده شود. معاون فروش و بازاریابی سایپا با بیان اینکه تولید روزانه سایپا به بیش از ۲ هزار دستگاه رسیده است گفت: برنامه ما تولید روزانه ۲۰۰۰ و ششصد دستگاه و تحویل همین میزان خودرو به مشتریان است.
برهمین اساس علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به نشانی اینترنتی ww.saipagroup.ir مراجعه کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied