شمانیوز
شما نیوز

از سوی شرکت پتروشیمی فجر صورت گرفت:

اعزام کارشناسان به نمایشگاه به‌منظور افزایش بهره‌وری سازمانی

شرکت پتروشیمی فجر به منظور ارتباط بیشتر و شناسایی گروه‌های هدف خود در زنجیره تولید، ۲۰ نفر از کارشناسان شرکت در حوزه‌های بازرگانی، فنی و تحقیقاتی را به نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اعزام کرد.

اعزام کارشناسان به نمایشگاه به‌منظور افزایش بهره‌وری سازمانی
اعزام کارشناسان به نمایشگاه به‌منظور افزایش بهره‌وری سازمانی
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی، بهنام صیفوری، رییس روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی فجر با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه سالانه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان یک رویداد مهم در این صنعت، عنوان کرد: باتوجه به اینکه تمامی فعالان در زنجیره تامین صنعت پتروشیمی از تامین‌کنندگان تا صنایع بالادستی و پایین‌دستی، به همراه شرکت‌های تحقیقاتی و مشتریان در این نمایشگاه حضور دارند، تلاش می‌شود از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود.
وی افزود: در همین راستا، شرکت پتروشیمی فجر به منظور شناسایی گروه‌های هدف خود از تامین‌کنندگان و مشتریان، در نمایشگاه امسال تعداد ۲۰ نفر از کارشناسان بخش‌های مختلف شرکت در حوزه‌های بازرگانی، فنی و تحقیقاتی به نمایشگاه اعزام کرد.
صیفوری تصریح کرد: هدف از این اقدام، افزایش اثربخشی بازدید‌های صورت گرفته در جریان نمایشگاه به منظور افزایش بهره‌وری سازمانی و مدیریت هزینه‌های شرکت بود که از ابتدای نمایشگاه، توسط این شرکت اجرا شد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied