شمانیوز
شما نیوز

ارسال محموله کالاهای اساسی به سیل زدگان استان لرستان توسط شرکت فولاد آلیاژی ایران

مهندس چایچی مدیر عامل شرکت فولادآلیاژی ایران گفت: در این ماه پر برکت توفیق نصیب همکارانمان شد که قدمی هرچند کوچک برای کمک به مردم غیور و سیل زده استان لرستان برداشته باشیم.

ارسال محموله کالاهای اساسی  به سیل زدگان استان لرستان توسط شرکت فولاد آلیاژی ایران

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی فولاد آلیاژی ایران:اولین محموله کالاهای اساسی شرکت فولادآلیاژی ایران برای سیل زدگان به استان لرستان ارسال شد. کارکنان پرتلاش و غیرتمند شرکت فولادآلیاژی ایران در ماه پر فیض و برکت رمضان و در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و امور عام المنفعه و تاسی از آموزه های دینی، در یک اقدام خداپسندانه برای سیل زدگان استان لرستان کمک های غیر نقدی خود را اهدا نمودند، تا بار دیگرثابت نمایند علاوه بر اقتدار در صنعت فولادآلیاژی کشور در مسائل معنوی نیز پیشگام می باشند. 

 

کارکنان پرتلاش و غیرتمند شرکت فولادآلیاژی ایران  در ماه پر فیض و برکت رمضان  و در راستای انجام مسئولیت های  اجتماعی و امور عام المنفعه و تاسی از آموزه های دینی،  در یک اقدام خداپسندانه برای سیل زدگان استان لرستان کمک های غیر نقدی خود را اهدا نمودند، تا بار دیگرثابت نمایند علاوه بر اقتدار در صنعت فولادآلیاژی  کشور در مسائل معنوی نیز پیشگام می باشند. 

شرکت فولاد آلیاژی ایران  در راستای مسئولیتهای فرهنگی - اجتماعی و توجه به سنت حسنه ائمه اطهار در راه کمک به نیازمندان جامعه،  به یاری سیل زدگان  شتافته و با این عمل خداپسندانه شادی و نشاط را برای خانواده های چشم انتظار فراهم نموده است.

مهندس چایچی مدیر عامل شرکت فولادآلیاژی ایران گفت: در این ماه پر برکت توفیق نصیب همکارانمان شد که قدمی هرچند کوچک برای کمک به مردم غیور و سیل زده استان لرستان برداشته باشیم.

وی افزود: با هماهنگی بسیار خوبی که با مدیریت بحران استان و همچنین فرمانداری اشکذر داشتیم بالغ بر ،  200 قلم کالای اساسی که شامل: یخچال، فرگاز، سرویس قابلمه تفلن، پنکه و دیگر اقلام مورد نیاز را با کمک همکاران فولادآلیاژی ایران تهیه نمودیم.

چایچی مدیرعامل شرکت گفت: کارکنان  این شرکت  با کمک و امدادرسانی به سیل زدگان می توانند تنها گوشه ای از خسارت‌های سنگین سیل زدگان را جبران نمایند.

در ادامه این مصاحبه مهندس دهقان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد الیاژی ایران گفت: این بنگاه بزرگ اقتصادی  در راستای مسئولیتهای فرهنگی اجتماعی مبنی بر بسیج امکانات و بکارگیری همه ظرفیت ها،  خود رابرای مددرسانی به هموطنان عزیز آسیب دیده از سیل، آماده کرده است.

وی ضمن قدردانی از مدیریت عالی و کارکنان شرکت ادامه داد:  روند امداد رسانی و کمک به هموطنان گرفتار در سیل ادامه خواهد داشت  و نیازهای اصلی این عزیزان در حد توان تامین می گردد.

وی افزود: کالاهای خریداری شده طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تماماً از کالاهای ساخت داخل و ایرانی می باشد.

مدیر روابط عمومی فولادآلیاژی افزود: تعدادی از همکاران به صورت داوطلبانه به همراه محموله ارسالی به استان لرستان اعزام گردیدند، تا با هماهنگی های  بعمل آمده این کمک ها، در مناطق روستایی و محروم بخصوص برای خانواده های نیازمند و بی بضاعت،  بویژه خانواده های بی سرپرست تحویل گردد.      

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied