شمانیوز
شما نیوز

رسانه باید صدای عدالت و انصاف باشد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با اشاره به اینکه رسانه ها باید صدای عدالت و حق باشند، بر تعامل تمام مدیران روابط عمومی شرکت ها با رسانه ها تاکید کرد.

رسانه باید صدای عدالت و انصاف باشد

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس: جواد گلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان بندر ماهشهر، خواستار درک متقابل رسانه ها از برخی محدودیت‌های تولید و صادرات در این شرکت ها شد.

وی گفت: در مسئولیت اجتماعی هدف ما توسعه پایدار منطقه به مفهوم فرا صنعتی آن است و این توسعه شامل تمام ابعاد از جمله رشد رسانه ها و آموزش، کمک به سیل زدگان، توسعه فضاهای  شهری و .. می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با بیان اینکه جریمه‌های زیست محیطی و به صفر رسیدن آن در برخی از شرکت های تابعه هلدینگ، کاهش محسوسی داشته، اضافه کرد: در راستای سیاست‌های حمایت از تولید داخلی نیز، به مدیر تولید شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ماموریت داده شده تا در سطح وسیعتری از تولیدکنندگان داخلی حمایت شود.

گلی افزود: به شرکت‌ها نیز ابلاغ شده است مادامی که کالایی دارای مشابه داخلی با همان کیفیت مورد نظر وجود داشته باشد، تهیه آن از شرکت‌های خارجی ممنوع است. حتی در برخی کالاهای مصرفی، کالاهایی که مشابه داخلی ندارد، حذف شود.

وی با تاکید بر اینکه آمادگی مشارکت در پروژه‌های مختلف و همکاری با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران محلی را داریم، تصریح کرد: به کارگیری نیروهای متخصص غیر بومی، در حالی که در منطقه همجوار، این متخصصین سکونت دارند، ممنوع است و مطابق با بخشنامه ابلاغی از سوی مدیرعامل محترم هلدینگ، اولویت بر استفاده از کالا و خدمات بومی مناطق به منظور توسعه کسب و کارهای محلی است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ادامه با تاکید بر نقش موثر رسانه‌ها و با اشاره به اینکه رسانه ها باید صدای عدالت و حق باشند، بر تعامل تمام وقت مدیران روابط عمومی شرکت ها با رسانه ها  تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied