شمانیوز
شما نیوز

در حاشیه تغییر مدیرعامل گل گهر

از نقش حسن پور تا ساز مخالف نگارستان

نشریه نگارستان به عنوان قدرتمند ترین نشریه حامی حسن پور طی ۱۲ سال اخیر در شماره هفته قبل خود نوک پیکان را در ماجرای کودتای تغییر مدیرعامل گل گهر به سمت نماینده سیرجان بردسیر گرفت واکنشی که شگفتی بسیاری از تحلیلگران را از موضع جدی این هفته نامه جریان ساز برانگیخت.

از نقش حسن پور تا ساز مخالف نگارستان
به گزارش شمانیوز به نقل از سیرجان رویداد، در مطلب این نشریه آمده است [در فردای این تقابل دوجانبه (برکناری ایمان عتیقی) که معلوم نبود کدامش برای رضای خدا و منافع مردم بود ؟”در نشستی که نشان می داد “حسن پور” ریاست غیر رسمی آن را در دفتر تهران بر عهده دارد در غیاب تقی زاده، مدیرعامل جدید معارفه شد، جایی که نماینده سیرجان در آن نشست گفت باید از توانایی های تقی زاده در مناصب مهم تر و بالاتر استفاده شود. جمله ای که بازتابش برای حسن پور خوب نبود چرا که در حاشیه جلسه برخی ها گفتند اگر به توانایی های تقی زاده ایمان بود پس چرا کمر به حذف او از مدیریت گل گهر بسته شد.
 

WhatsApp Image 2019-06-04 at 16.15.21

 

در این مطلب که با بازتاب گسترده ای در محافل سیاسی شهرستان همراه شد نگارستان تلویحا از نقش نماینده در برکناری تقی زاده انتقاد کرد تا این موضوع نشان از عمق فجایعی داشته باشد که می تواند امروز سیرجان و آینده این شهر را در تیررس مهمترین اتفاقات تلخ قرار دهد.

تلاش برای برکناری تقی زاده به عنوان یکی از توانمندترین مدیران عرصه صنعت و معدن کشور و تهدید جدی آینده هزاران نفر کارگر این مجموعه صنعتی و معدنی آن هم در راستای به قدرت نشاندن برخی یاران به اصطلاح ستادی برداشت های متفاوتی را متوجه همه افرادی نموده که در این تغییر نقش آفرینی نموده اند، یارانی که حضور آنها در ستاد ابراهیم جهانگیری کمرنگ نبود اما چندی پیش حسن پور در مصاحبه با نشریه پاسارگاد از آنها به عنوان خط قرمز های توصیه شده خود به آقای تقی زاده صحبت به میان آورده بود.

WhatsApp Image 2019-06-04 at 16.15.21 (1)

 

جدای از اینکه این خط قرمزها در ستاد رقیب چه می کرده اند؟!!! این سوال اساسی مطرح می شود که چرا نماینده به عنوان قانونگذار و حافظ منافع مردم از آنها به عنوان خط قرمزهای خود نام می برد.

 

636952605230899336

 

اما تغییر مدیرعامل گل گهر که با پنهان شدن پشت شعار خوش آب و رنگ مدیریت بومی توسط طراحان این کودتای تاریخی صورت گرفت، در نهایت دستاوردی برای قاتلین خلیفه نداشت تا صرفا به رفتن تقی زاده که جلوی بسیاری از جاه طلبی های برخی فرصت طلبان را گرفته بود دل خوش کنند.

WhatsApp Image 2019-06-04 at 16.15.20

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied