شمانیوز
شما نیوز

به همت سخت کوشان فولادهرمزگان محقق شد:

تعمیر اساسی و ساخت اولین شل کوره قوس الکتریکی در کشور

با تلاش کارکنان فولاد هرمزگان تعمیر اساسی و ساخت اولین شل کوره قوس الکتریکی با موفقیت انجام شد.

تعمیر اساسی و ساخت اولین شل کوره قوس الکتریکی در کشور

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه خبری معدن نامه , رئیس تعمیرات فولاد سازی و حمل مواد اعلام کرد: در راستای اجرای سیاست های سازمان مبنی بر استفاده حداکثری از امکانات موجود ، در خصوص انجام تعمیرات اساسی ، بازیابی و ساخت لاور شل کوره ، با استفاده از عدسی شل مستعمل در برنامه مدیریت فولادسازی قرار گرفت.

 

سید حمید رضا سلامی افزود: ساخت شل کوره قوس الکتریکی در فولاد هرمزگان در سبد کاری کارگاه تعمیرات ذوب  فولاد سازی قرار گرفت و فعالیت هایی مانند برداشت اطلاعات اولیه ، برآورد قطعات مصرفی مورد نیاز ، سفارش خرید ، بررسی توانمندی واحدها  و شرکت پیمانکار داخلی و هماهنگی با واحد های مخاطب این فرایند منجر به شروع فعالیت ساخت لاور شل کوره در فولاد هرمزگان گردید . وی اظهارداشت :  با راهبری و مدیریت کارگاه تعمیرات ذوب فولاد سازی ، همکاری و همراهی واحد هایی چون بازرسی فنی ، شرکت بهسازان خاور میانه ، تعمیرات مرکزی ، دفتر فنی قطعات یدکی ، واحد حمل و نقل صنعتی ، نت ناحیه ، واحد خرید و امور مهندسی فعالیت مورد اشاره به سر انجام رسید و در تاریخ 26/2/98  لاورشل کوره جهت نسوز کاری تحویل همکاران واحد نسوز گردید .وی افزود:  این فرایند در شرکت فولاد هرمزگان و برای اولین بار در کشور عزیزمان ایران توسط یک فولاد ساز  انجام گرفت ، همراهان پروژه با استفاده ازتمام  توان و دانش آکادمیک ، تجربه ی کاری  و همدلی با یکدیگر این مهم را به سرانجام رساندند . عایدی این فرایند کسب تجربه و بدست آوردن دانش عمیق بود چرا که تیم اجرا ، می بایست در بسیاری از حوزه های تخصصی فعالیت های انجام شده ورود می نمود.

 

سلامی بیان داشت:  متالوژی مواد و جوشکاری اختصاصی ، انجام فرآیند های مختلف مونتاژ و دیتا برداری ابعادی  و تست ، عملیات حرارتی و تطابق تمامی این فرایند ها با استاندارد های رایج از جمله فعالیت های تخصصی این فرایند بوده است

 

وی یاد آورشد: بواسطه حضور افراد بیشماری که در این موفقیت سهیم بودند به ذکر عناوین واحد ها بسنده می شود. در این فرایند معاونت بهره برداری و مدیریت های زیر مجموعه ، واحد بازرسی فنی ، دفتر فنی قطعات یدکی ، حمل و نقل صنعتی ، واحد خرید  ، نت فولاد سازی ، شرکت بهسازان خاورمیانه به عنوان مجری و در نهایت  صاحب این  فرایند ، کارگاه تعمیرات ذوب فولاد سازی مشارکت داشتند.

وی از تمامی مجموعه که باعث به ثمر رسیدن این فعالیت شدند تشکر و قدردانی نمود

 

سلامی گفت : در پایان آرزوی اقتدار روز افزون شرکت فولاد هرمزگان با حفظ پیشرو بودن در بسیاری از زمینه‌های علمی و فنی را از خداوند منان خواستاریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied