شمانیوز
شما نیوز

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت :

پرونده مسکن مهر خراسان شمالی تا پایان امسال بسته می‌شود

مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان امسال در خراسان شمالی خبر داد.

پرونده مسکن مهر خراسان شمالی تا پایان امسال بسته می‌شود
به گزارش شمانیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در نشستی که با حضور استاندار خراسان شمالی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و اعضای شورای مسکن در سالن جلسات استانداری تشکیل شد, احمد اصغری مهرآبادی اظهار داشت: در خراسان شمالی ۲۴ هزار واحد در قالب مسکن مهر برنامه ریزی شده است که تاکنون ۲۰ هزار واحد به بهره برداری رسیده و چهار هزار واحد باقی مانده است، از چهار هزار واحد باقیمانده در این استان، ۱۵۰۰ واحد بدون متقاضی است که باید تعیین تکلیف شود و اکنون وضعیت بهره برداری مسکن مهر در خراسان شمالی ۸۰ درصد است که با میانگین کشوری برابری می کند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر برلزوم تعیین تکلیف و بسته شدن پرونده مسکن مهر تاکید کرد و افزود: تلاش داریم تا کلیه پروژه های مسکن مهر در استان تا پایان سال جاری بسته و جشن اختتامیه مسکن مهر برگزار شود.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این نشست بیان کرد: ابتدای جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان نسبت به ارائه گزارشی مبنی بر اتمام باقیمانده ی پروژه های مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت به تعداد ۲۵۰۰ واحد تا دهه فجر امسال و همچنین تعیین تکلیف پروژه های فاقد متقاضی نیمه تمام و واگذاری به انبوه سازان به صورت خود مالکی تا پایان شهریور ماه اقدام کردند.

وی افزود: در این جلسه در خصوص موارد باقی مانده آماده سازی سایت های مسکن مهر در شهرهای بجنورد ،شیروان و اسفراین و همچنین خدمات زیر بنایی و روبنایی نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

در پایان برای تسریع در تعیین و تکلیف پروژه های مسکن مهر مصوباتی به تایید اعضای شورای مسکن استان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied