شمانیوز
شما نیوز

برنامه های سازمان تامین اجتماعی در جهت رونق تولید اجرا می شود

حمیدرضا قاسمی مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه با مسعود شریفی مدیر کل راه و شهرسازی این استان دیدار و گفتگو کرد.

برنامه های سازمان تامین اجتماعی در جهت رونق تولید اجرا می شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، قاسمی،هدف از برگزاری چنین نشست هایی را کمک به رونق تولید و جلوگیری از تعطیلی کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی در حوزه اداره راه و شهر سازی دانست و اظهار داشت: در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نام گرفته است، سازمان تامین اجتماعی تمامی اهداف خود را در راستای این موضوع و استمرار اشتغال و کار در کشور و استان ،برنامه ریزی کرده و همواره در کنار کارفرمایان ،بیمه شدگان و مستمری بگیران خواهد بود .

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تامین اجتماعی ،سازمانی هزینه و درآمدی است و موظف به انجام به موقع تعهدات مقرر در قانون به شرکای اجتماعی است، گفت: تلاش و کوشش مدیران و کارکنان این سازمان با هدف تقویت منابع از ضروریات انکار ناپذیر و عامل آرامش و آسایش نیمی از جمعیت کشور است.

وی در این نشست از راه اندازی سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی خبر داد و افزود: در این سامانه به تدریج تا سقف 200 خدمت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و دغدغه اتلاف وقت ،انرژی و...جهت دریافت خدمات این سازمان توسط  بیمه شدگان و مراجعان  به شدت کاهش خواهد یافت.

در ادامه این دیدار مسعود شریفی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به گستردگی حوزه کاری اداره راه و شهرسازی و حجم بالای فعالیت های کارگر محور آن خصوصا در حوزه راه سازی ،توجه به معیشت قشر عظیم کارگر را یاد آور شد.

شریفی از تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی وعامل اصلی تولید ،اشتغال و رشد اقتصادی در کشور یاد کرد و  افزود : سرنوشت رونق تولید در گرو تامین اجتماعی و اشتغال پایدار در کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied