شمانیوز
شما نیوز

جزئیات تعطیلی پتروشیمی تبریز

رئیس روابط عمومی پتروشیمی تبریز دلایل تعطیلی این مجتمع را تشریح کرد و گفت: تعمیرات اساسی واحدهای تولیدی پتروشیمی تبریز از 18 خرداد ماه 1398 مطابق برنامه‌ریزی از قبل صورت گرفته شده آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

جزئیات تعطیلی پتروشیمی تبریز

به گزارش شمانیوز به نقل از فارس ، ابراهیم افشاری درباره علت تعطیلی پتروشیمی تبریز اظهار داشت: تعمیرات اساسی واحدهای تولیدی پتروشیمی تبریز از 18 خرداد ماه 1398 مطابق برنامه‌ریزی از قبل صورت گرفته شده آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تعمیرات اساسی پتروشیمی تبریز هر 5 سال یک بار انجام می‌گیرد که آخرین تعمیرات در سال 1393 انجام گرفته بود.

افشاری اضافه کرد: در طول تعمیرات اساسی واحدهای تولیدی براساس برنامه‌ریزی انجام پذیرفته و با رعایت اصول و الزامات ایمنی و زیست محیطی از سرویس خارج شده و تمام تجهیزات مربوطه تحت بررسی، کنترل و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: هدف تعمیر و تعویض قطعات معیوب و بروزرسانی سیستم‌های کنترلی به منظور افزایش راندمان تولید و ارتقاء کیفی محصولات است.

رئیس روابط عمومی پتروشیمی تبریز خاطرنشان کرد: نحوه ورود و خروج و مراجعه به مکان‌های مختلف سایت در طول دوره تعمیرات اساسی مشابه شرایط نرمال نبوده و از مقررات خاص صنعت نفت تبعیت می‌شود و تمام مناطق سایت زون بندی شده و اجازه تردد به نفرات غیرعملیاتی داده نمی‌شود.

افشاری خاطرنشان کرد: براساس ساختار سازمانی تعمیرات اساسی حدود سه هزار و 500 نفر در عملیات مذکور درگیر هستند.

براساس این گزارش، عبدالله تقی پور رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز دیروز گفته بود، پتروشیمی تبریز اجازه بازدید کارشناسان این کمیسیون از این مجموعه را نداد ه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied