شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل صنایع شیر ایران به بنیانگذار کاله در پی آتش سوزی کربلا:

صنایع شیر ایران آمادگی هرگونه پشتیبانی و کمک به کاله را دارد

صنایع غذایی در پی بروز سانحه آتش سوزی در کارخانه کاله در عراق، شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) از آمادگی خود برای ارائه هرگونه پشتیبانی فنی و لجستیکی به آن شرکت خبر داد.

صنایع شیر ایران آمادگی هرگونه پشتیبانی و کمک به کاله را دارد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فودپرس: ابراهیم حسینی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران  در پیامی  به سلیمانی مدیر عامل صنایع غذایی و لبنی سولیکو  ( کاله )  با ابراز تاسف از  بروز سانحه آتش سوزی  در کارخانه کاله در عراق تصریح کرد:  شرکت صنایع شیر ایران در  اجرای سیاست راهبردی دولت  و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در چارچوب تعاملات صنفی، آمادگی  خود را برای ارائه هرگونه پشتیبانی فنی و لجستیکی به آن شرکت در گذار از مرحله دشوار کنونی اعلام می کند. 

سید ابراهیم حسینی  خاطرنشان کرد : ضرورت دارد با پیگیری دستگاه های ذیربط از جمله وزارت امور خارجه و وزارت صنعت، ابعاد این حادثه روشن و تمهیدات لازم برای جبران خسارت وارد شده  به شرکت  سولیکو فراهم شود.
حسینی در پایان  ابراز امیدواری کرد همدلی و همراهی عموم فعالان حوزه صنایع غذایی و لبنی به نمادی از عزم و اراده تولید کنندگان و صادر کنندگان ایرانی برای تثبیت و ارتقای سهم کشورمان از بازارهای منطقه ای و بین المللی تبدیل شود.

 

متن کامل پیام دکتر ابراهیم حسینی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) خطاب به غلامعلی سلیمانی بنیانگذار گروه صنعتی سولیکو (کاله)  به شرح زیر است:

 

باسمه تعالی
سال رونق تولید
پگاه، نام و نشان برتر ملی

 

 

جناب  آقای غلامعلی سلیمانی 
مدیر عامل محترم هلدینگ صنایع غذایی و لبنی سولیکو

 

سلام علیکم
     سانحه آتش سوزی در کارخانه کاله عراق، رویدادی تأسف بار برای فعالان حوزه صنایع غذایی و لبنی کشور بوده است. اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) مراتب تأثر خود را از وقوع این حادثه ناگوار ابراز می کنم. با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری در ضرورت حمایت و صیانت از کار و سرمایه ایرانی و در سالی که مزین به نام "رونق تولید" است، امیدوارم با پیگیری دستگاه های ذیربط از جمله وزارت امور خارجه و وزارت صنعت، ابعاد این حادثه روشن و تمهیدات لازم برای جبران خسارت وارده به آن شرکت معظم فراهم شود.
       شرکت صنایع شیر ایران نیز در اجرای سیاست راهبردی دولت تدبیر و امید و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در چارچوب تعاملات صنفی، آمادگی ا خود را برای ارائه هرگونه پشتیبانی فنی و لجستیکی به آن شرکت معظم در گذار از مرحله دشوار کنونی اعلام می کند. رویداد اخیر، هر چند تلخ و تأسف بار بود اما اطمینان دارم به همدلی و همراهی عموم فعالان حوزه صنایع غذایی و لبنی به نمادی از عزم و اراده تولید کنندگان و صادر کنندگان ایرانی برای تثبیت و ارتقای سهم کشورمان از بازارهای منطقه ای و بین المللی تبدیل خواهد شد. ان شاءالله 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied