شمانیوز
شما نیوز

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا:

تحقق اقتصاد مقاومتی با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران میسر است

حسین حسینی قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا در نشست راهبردی مدیران ستادی و مناطق بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت بیمه دانا که در خراسان رضوی برگزار شد بیان داشت: طرح مهردانا با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت بیمه دانا در راستای اقتصاد مقاومتی و با هدف حمایت از مردم انجام شده است.

تحقق اقتصاد مقاومتی با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران میسر است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حسینی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: داشتن کفایت سرمایه بالا و پایین بودن نسبت مطالبات غیرجاری بانک دو شاخصه اصلی برای این انتخاب بیمه دانا به شمار می رود.


وی افزود: از ابتدای اجرای طرح بیمه دانا تا کنون بالغ بر ۱۳۳ هزار بیمه نامه صادر شده که با رضایت بسیار بالای مشتریان همراه بوده است.


در ادامه، انصاری جعفری رییس اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهرایران نیز اظهارداشت: در حال حاضر ۲۱ سامانه الکترونیکی مانند: سامانه تسهیلات آنلاین، افتتاح حساب آنلاین، محاسبه معدل حساب، صدور کارت، پد امضاء و... در دسترس مشتریان بانک قرار دارد.


وی تصریح کرد: طرح بیمه ای مهردانا بدیع بوده و تا به امروز در جای دیگری اجرایی نشده بود؛ برای اجرای آن و آماده کردن بسترهای لازم جلسات کارشناسی زیادی برگزار شده است.


همچنین، اخوان رییس اداره کل اعتبارات و بین الملل درباره طرح های تسهیلاتی متنوع بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: تفاهم نامه های متعددی با سازمان ها و ادارات و شرکت های کوچک و بزرگ داریم که از تسهلات قرض الحسنه در قالب طرح های مختلف بانک استفاده می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied