شمانیوز
شما نیوز

اجرای طرح بیمه ای «مهردانا» گامی موثر در صنعت بیمه و بانک

دکتر اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در نشست راهبردی مدیران ستادی بانک و شرکت بیمه دانا بیان داشت: طرح بیمه ای «مهردانا» گامی موثر در صنعت بیمه و بانک است که برای اولین بار میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت بیمه دانا صورت گرفته است.

اجرای طرح بیمه ای «مهردانا» گامی موثر در صنعت بیمه و بانک

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری ضمن تاکید و ظرفیت و توانایی های بانک اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران آمادگی دارد تا در هر سقف پیش بینی شده ای با شرکت بیمه دانا مشارکت کند.


وی افزود: در سال گذشته بالغ بر یک میلیون و ۲۵۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شد و امسال نیز بنا داریم تا با مشارکت بیمه دانا بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات به آحاد جامعه پرداخت نماییم.


دکتر اکبری ادامه داد: مزیت مهم و برجسته ی طرح مهر دانا، پرداخت تسهیلات با کارمزد صفر درصد است و ادامه این طرح رضایت مشتریان بیمه و بانک را به همراه خواهد داشت.


وی خاطرنشان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به طرح دوم با بیمه نیز فکر کرده است و در این طرح بانک حق بیمه خسارات حوادث غیر مترقبه مانند: سیل و زلزله را برای منازل سراسر کشور تقبل خواهد کرد؛ منتفع اصلی این طرح مردم هستند و در صورت تحقق، تحول عظیمی در مراودات بانک و بیمه دانا اتفاق خواهد افتاد.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به نقش الکترونیکی کردن خدمات در سرعت و دقت انجام عملیات بانکی تصریح کرد: تا ماه آینده، تمامی مراحل افتتاح حساب، تشکیل پرونده تسهیلاتی و بایگانی شعب به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و مصرف کاغذ را در این موضوع به صفر خواهیم رساند.
دکتر اکبری تاکید کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک اجتماعی است و پرسنل بیمه دانا می توانند در شناخت هرچه بیشتر بانک و خدمات آن به مردم یاری رسان ما باشند.


در ادامه، دکتر کاردگر مدیرعامل شرکت بیمه دانا نیز با اشاره به طرح مشترک میان بانک و بیمه بیان داشت: هدف از اجرای طرح مهردانا خدمت رسانی به آحاد مردم است.
وی افزود: برای کنترل مطالبات به بانک تعهد دادیم و از همه ی مدیران استانی هم می خواهیم به صورت روزانه مطالبات را کنترل نمایند.


دکتر کاردگر ادامه داد: بسیاری از کارشناسان پس از مطالعه ی طرح بر بدیع و مثمر ثمر بودن آن تاکید داشتند و چنانچه طرح اثربخشی خود را نشان دهد می توان از آن در سایر حوزه ها نیز استفاده کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied