شمانیوز
شما نیوز

گلمرادی مطرح کرد؛

امیدواری مجلس به رونق تولید در صنعت خودرو با برنامه های خوب وزیر صمت

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وزیر صمت برای برون رفت از مشکلات فعلی صنعت خودرو برنامه های خوبی ارائه کرد، گفت: مجلس و نمایندگان امیدوارند تا با اجرای این برنامه ها شاهد رونق تولید در صنعت خودرو باشیم و چالش ها به فرصت تبدیل شود.

امیدواری مجلس به رونق تولید در صنعت خودرو با برنامه های خوب وزیر صمت

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از بولتن نیوز، عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وزیر صمت برای برون رفت از مشکلات فعلی صنعت خودرو برنامه های خوبی ارائه کرد، گفت: مجلس و نمایندگان امیدوارند تا با اجرای این برنامه ها شاهد رونق تولید در صنعت خودرو باشیم و چالش ها به فرصت تبدیل شود.

 

علی گلمرادی نماینده بندر ماهشهر، امام خمینی (ره)، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه غیر علنی صبح امروز یکشنبه مجلس گفت: آقای رحمانی در این جلسه گزارشی از وضعیت صنعت خودرو ارائه کرد و تحریمها را یکی از عوامل مشکلات صنعت خودرو و گرانی ها دانست.

 

وی افزود: وزیر صمت برنامه هایی برای بهبود وضعیت خودرو ارائه کردند که با اجرای این برنامه ها، آینده صنعت خودرو را رونق می دهد.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: صنعت خودرو می تواند رونق کسب و کار باشد و باید توجه بیشتری به این صنعت انجام شود.

 

گلمرادی افزود: باید با توجه به توان و ظرفیت های داخلی از خروج ارز از کشور جلوگیری کرد.

 

وی با بیان اینکه عامل نجات صنعت خودرو کشور حضور و نظارت مجلس است، تصریح کرد: ما معتقدیم که کمیسیون صنایع و معادن مجلس باید با رویکرد جدید در این زمینه فعال شود و نباید منفعلانه عمل کند.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه حضور رحمانی در جلسه غیر علنی مجلس 2 ساعت طول کشید، گفت: در جلسه امروز مجلس نظرات نمایندگان متفاوت بود و اما مجلس و نمایندگان امیدوارند با برنامه هایی که از سوی وزیر صمت ارائه می شود مشکلات و چالش های فعلی صنعت خودرو رفع و آینده بهتری را شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied