شمانیوز
شما نیوز

معاون سازمان ملی بهره وری تاکید کرد:

ضرورت ایجاد ساختار سازماندهی شده بهره وری در اقتصاد کشور

معاون سازمان بهره وری ایران اعلام کرد: ایجاد ساختار سازماندهی شده و تحول تکنولوژیک در حوزه بهره وری به منظور افزایش شاخص های اقتصادی ضروری است.

ضرورت ایجاد ساختار سازماندهی شده بهره وری در اقتصاد کشور

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): عرفان مردانی که امروز صبح در ششمین همایش جایزه بهره وری معدن و صنایع معدنی ایران سخن می گفت افزود: بخش معدن و صنایع معدنی به دلیل طراحی جایزه و اهتمام به پیاده سازی بهره وری، نسبت به دیگر بخش های اقتصادی پیشرو است.

وی گفت: در بخش بهره وری دارای ضعف های بسیاری هستیم. آمارهای رشد ارزش افزوده در بخش معدن طی سال های ۷۵ تا ۹۶ حاکی است که این حوزه تنها ۶.۷ درصد رشد داشته است.

مردانی با اشاره به اهمیت بهره وری نیروی کار اعلام کرد: ایران در بخش بهره وری نیروی کار در بین کشورهای آسیایی ضعیف عمل کرده است.

معاون پایش و پژوهش سازمان ملی بهره وری ایران ادامه داد: بهترین دوره اقتصادی ایران طی سال های ۶۸ تا ۸۶ بوده است و سال های ۸۶ تا ۹۳ به دلیل مشکلات اقتصادی، اقدامات در خور توجهی در بخش بهره وری نیز انجام نشد.

وی اظهار داشت: بسیاری از مدیران رفتار حرفه ای و اثربخش نسبت به مقوله بهره وری ندارند و امیدواریم این خلا ساختار در اجتماع، با اهتمام بیشتر مدیران به این حوزه مرتفع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied