شمانیوز
شما نیوز

رییس کمیته داوری ششمین جایزه ملی بهره وری معدن و صنایع معدنی اعلام کرد:

تشریح سطوح جایزه بهره وری

رییس کمیته داوری ششمین جایزه ملی بهره وری معدن و صنایع معدنی ایران گفت: پویایی آموزش و نتایج به دست آمده از اقدامات شرکت ها در کاهش هزینه ها، مسیر پیشرفت و ارتقا بهره وری در معدن صنایع معدنی را هموار می کند.

تشریح سطوح جایزه بهره وری

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): پرویز علوی افزود: اقدامات انجام شده در بخش بهره وری نسبت به سال گذشته افزایش یافته و در این زمینه به دلیل توجه بیشتر به مقوله آموزش، آثار مثبتی نصیب معدن و صنایع معدنی شد.

وی افزود: در این دوره نحوه توزیع جایزه با تقسیم بندی شرکت ها با عنوان های "تلاشگران بهره وری"، "پیشروان یک، دو، سه چهار ستاره'" و همچنین "تندیس سیمین" تقسیم بندی شد.

علوی با بیان اینکه شرکت میدکو با بیشترین امتیاز در مقام نخست ششمین دوره بهره وری قرار گرفت، گفت: برگزاری دوره های آموزشی ایمیدرو در میزان اقدامات شرکت ها در راستای بهره وری بسیار موثر بود.

مسئول کمیته ارزیابی ششمین دوره جایزه ملی بهره وری معدن و صنایع معدنی ابراز امیدواری کرد، نتایج حاصل شده از اقدامات موثر شرکت ها در بخش بهره وری، توسعه هر چه بیشتر معدن و صنایع معدنی ره به همراه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied