شمانیوز
شما نیوز

تغییر ساعت کاری شعب بانک توسعه تعاون در استان‌های خوزستان، هرمزگان، گلستان و لرستان

بر اساس ابلاغیه شورای هماهنگی بانک‌ها استان‌های خوزستان و هرمزگان و همچنین ابلاغیه استانداری استان‌های گلستان و لرستان به‌منظور صرفه‌جویی در برق به‌ویژه در ساعات اوج مصرف و نیز جلوگیری از بروز اختلال در شبکه برق‌رسانی، ساعت کاری شعب بانک توسعه تعاون در استان‌های مذکور تغییر نمود.

 تغییر ساعت کاری شعب بانک توسعه تعاون در استان‌های خوزستان، هرمزگان، گلستان و لرستان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه، بر اساس ابلاغیه شورای هماهنگی بانک‌ها استان‌های خوزستان و هرمزگان و همچنین ابلاغیه استانداری استان‌های گلستان و لرستان به‌منظور صرفه‌جویی در برق به‌ویژه در ساعات اوج مصرف و نیز جلوگیری از بروز اختلال در شبکه برق‌رسانی، ساعت کاری شعب بانک توسعه تعاون در استان‌های مذکور تغییر نمود.

 

 بر این اساس ساعت ارائه خدمت‌رسانی به مشتریان شعب استان خوزستان طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7/30 الی 13 و روز پنج‌شنبه از ساعت 7/30 الی 12 می‌باشد.

 

همچنین ساعت خدمت رسانی به مشتریان شعب استان‌های هرمزگان و گلستان طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 13 و روز پنج‌شنبه از ساعت 7 الی 12 تعیین گردیده است.

 

در همین راستا ساعت کاری شعب استان لرستان جهت خدمت‌رسانی به مشتریان نیز، طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 13/30 و پنج‌شنبه از ساعت 7 الی 12/30 خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied