شمانیوز
شما نیوز

توسعه تامین اجتماعی در جهت تقویت عدالت اجتماعی است

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در بازدید از شعبه هریس و دیدار با فرماندار و امام جمعه این شهرستان بر توسعه خدمات کمی و کیفی سازمان تأمین اجتماعی در راستای روانسازی امور و تکریم مخاطبین تأکید کرد.

توسعه تامین اجتماعی در جهت تقویت عدالت اجتماعی است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی ، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان هریس با بیان اینکه تأمین اجتماعی به عنوان یک سازمان بین النسلی، با تکیه بر منابع حاصل از حق بیمه که منشأ حق الناس دارد، در راستای توسعه عدالت اجتماعی و حمایت از نیروهای کار و تولید جامعه گام بر می دارد،گفت: توسعه کمی و کیفی خدمات، مورد توجه مدیران سازمانی است و توانسته ایم با مدیریت چالشهای پیش رو، تعهدات خود را در قبال ذینفعان در چارچوب قانون محقق کنیم.

 

جعفر سمساری، با اشاره به اینکه خدمات سازمان تامین اجتماعی طی سالهای اخیر در حوزه الکترونیکی و غیرحضوری بسیار توسعه یافته است، تکریم مراجعین و جلب رضایت آنان را از مهمترین اولویت های تأمین اجتماعی استان دانست و تصریح کرد: در این راستا اقدامات مهمی از جمله مناسب سازی فضای اداری، برون سپاری خدمات و استقرار میز خدمت حضوری و غیرحضوری در واحدهای تابعه محقق شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین احمدی، امام جمعه هریس نیز در این دیدار با اشاره به اینکه دغدغه رفع مشکلات در مدیران تامین اجتماعی حاکم و مشهود است، ایجاد فضای مناسب اداری در شعب را عاملی در جهت ارتقای خدمات دانست و افزود: ارائه خدمات در تامین اجتماعی به واسطه تدابیر پیش بینی شده، از شفافیت مطلوبی برخوردار است.

 

امام جمعه هریس با بیان اینکه این شهرستان با ۶ شهر و بیش از ۱۰۰ روستا دارای پراکندگی جغرافیایی زیادی است، توسعه هر چه بیشتر این منطقه را به عنوان یکی از مطالبات مردمی دانست و تأکید کرد: توسعه خدمات تامین اجتماعی در این منطقه، اقدامی در جهت توسعه عدالت اجتماعی و تعمیم خدمات خواهد بود.

 

دکتر علیرضا خاکپور، فرماندار شهرستان هریس نیز، خوش خلقی و تکریم ارباب رجوع را از شاخصه های کارکنان تامین اجتماعی دانست و افزود: با توجه به دامنه گسترده افراد تحت پوشش، سازمان تأمین اجتماعی نقش مهمی در جهت ارتقای اعتماد و رضایتمندی آحاد جامعه ایفا می کند.

 

مدیر کل تأمین اجتماعی استان در سفر به هریس از شعبه تأمین اجتماعی این شهرستان نیز بازدید و نحوه ارائه خدمات و شاخصهای عملکردی آن را ارزیابی کرد. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied