شمانیوز
شما نیوز

فرماندار اسدآباد: پست بانک این شهرستان ۵۵ طرح اشتغال پایدار را تامین مالی کرده است

لیلا امیدی سرپرست فرمانداری شهرستان اسدآباد استان همدان در اولین جشنواره باجه های بانکی روستائی این شهرستان در روستای توریستی گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور اعلام کرد: پست بانک این شهرستان درسال گذشته با پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ۵۵ طرح اشتغال پایدار روستائی را تامین مالی کرده است.

فرماندار اسدآباد: پست بانک این شهرستان ۵۵ طرح اشتغال پایدار را تامین مالی کرده است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی با اشاره به فعالیت و خدمت رسانی ۱۷ باجه پست بانک درسطح روستاهای این شهرستان افزود: راه اندازی باجه های بانکی در دیگر روستاهای شهرستان ضمن تسهیل امور خدمات رسانی بانکی، فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال و جذب فارغ التحصیلان رشته های مرتبط است.

 

امیدی با اشاره به اشتغال های ایجادشده برای روستائیان شهرستان اسدآباد ازطریق تسهیلات بانکی خاطرنشان ساخت: روستای ملحمدره یکی از مهمترین روستاهای هدف گردشگری اسدآباد بوده که وجود خانه های بوم گردی در این روستا با استفاده از تسهیلات اشتغال روستائی زمینه جذب گردشگران قابل قبولی را فراهم آورده و در ارتقاء سطح معیشت و توسعه این روستا نیز نقش موثری داشته است.

 

امیدی از بازدید بیش از 2800 نفر مسافر و گردشگر از روستاهای هدف گردشگری ملحمدره و حبشی در تعطیلات اخیر خبر داد و تصریح کرد: توانمندسازی روستاها و نیز توسعه خانه های بوم گردی در سایر روستاها با توجه به ظرفیت هر روستا و با استفاده از تسهیلات بانکی حضور گردشگران و مسافران را به سایر روستاهای این شهرستان می تواند فراهم کند.

 

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال های پایدار درسطح روستاها ضمن ایجاد نشاط و امید در اهالی هر روستا از نقش موثری در روند مهاجرت معکوس برخوردار خواهد بود.

 

گفتنی است: در این جشنواره ضمن تبیین سیاست ها، اهداف و برنامه های پست بانک درسال ۱۳۹۸ توسط مسئولان مدیریت شعب استان از کارگزاران باجه های برتر این شهرستان نیز تقدیر بعمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied