شمانیوز
شما نیوز

بانک قرض الحسنه مهر ایران، حامی ازدواج جوانان

ازدواج یکی از رویدادهای مهم زندگی است و از نظر اجتماعی به عنوان پیوندی با ثبات و هدفمند میان زن و مرد شناخته می‌شود .

بانک قرض الحسنه مهر ایران، حامی ازدواج جوانان

 

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در راستای حمایت از ازدواج جوانان، بانک قرض الحسنه مهر ایران از زوج های جوان برای خرید جهیزیه و تشکیل زندگی مشترک حمایت می کند. کمک به ازدواج و تامین جهیزیه جوانان یکی از الزامات این بانک در سیاستگذاری های اعتباری خود بوده و از دیرباز نیز در دستور کار قرار گرفته است.
بر همین اساس در این سال ها تسهیلات ازدواج همواره یکی از با اهمیت ترین بخش های تسهیلاتی بانک بوده و حتی بانک قرض الحسنه مهر ایران به جهت کسب بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداخت شده قرض الحسنه ازدواج در طرح ضربتی، مورد تقدیر بانک مرکزی نیز قرار گرفته است.
بانک قرض الحسنه مهرایران در سال گذشته، پیشگام پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیون ریالی ازدواج در شبکه بانکی کشور بوده و طی یازده سال فعالیت خود بالغ بر ۲۸۶ هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
حمید عبدی از شهرستان اراک که فروشگاه لوازم خانگی دارد می گوید: اخیرا یک مشتری داشتیم که خیلی ناامید به فروشگاه ما مراجعه کرده بود و می گفت که محال است بتوانم جهیزیه بخرم و دخترم را با سربلندی به خانه بخت بفرستم. این بانک مبلغ ۱۵ میلیون تومان به او وام قرض الحسنه با سود صفر وکارمزد ۴ درصد پرداخت کرد تا توانست از فروشگاه ما خرید جهیزیه کند.
با توجه به شرایط اقتصادی امروز کشور، وجود بانکی چون بانک قرض الحسنه مهر ایران بیش از پیش احساس می شود؛ چرا که خدمات، طرح های تسهیلاتی و سیاست های اعتباری بانک قرض الحسنه مهرایران با اهداف اقتصاد مقاومتی و بهبود شاخص های اجتماعی همسو است. 
بانک قرض الحسنه مهرایران خاستگاه مردمی دارد و بدون شک تقویت آن منجر به تقویت مردم خواهد شد پس چه خوب است که مدیران بخش های دولتی و خصوصی آستین های همت را بالا بزنند و به مدیران این بانک برای جذب منابع بیشتر قرض الحسنه کمک کنند. 
بدون تردید قدرتمند شدن بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک هایی از این دست می تواند منجر به افزایش قدرت بخش عظیمی از جامعه با استفاده از خدمات و طرح های تسهیلاتی حوزه قرض الحسنه شود.


 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied