شمانیوز
شما نیوز

با افزایش تکمیل خودروهای ناقص و تحویل به مشتریان شکل گرفت:

شیب نزولی تعهدات معوقه ایران خودرو

شرکت ایران خودرو با تمرکز بر تکمیل خودروهای ناقص و افزایش عرضه به مشتریان، تعهدات معوق خود را کاهش می دهد.

شیب نزولی تعهدات معوقه ایران خودرو

 به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایکوپرس، درحال حاضر تعهدات به جا مانده از سال گذشته درحال اجرا است و مشتریان براساس اولویت ثبت نام خودروهای خود را از ایران خودرو تحویل می گیرند. سود مشارکت و جریمه دیرکرد تحویل خودرو نیز به صورت دقیق و کامل محاسبه و پرداخت می شود.

 

برمبنای این گزارش، با بهبودهایی که در روند تامین و تولید ایجاد شده است، شرکت ایران خودرو تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

 

شرکت ایران خودرو تحویل تعهدات معوق خود را در دستور کار قرار داده و در صدداست تا قبل از زمستان امسال تمامی تعهدات معوق خود را اجرا کند. تحویل بیش از 410 هزار دستگاه خودرو از آغاز تحریم ها تا کنون، نشان از توان این شرکت در ایفای تعهدات خود دارد.

 

این گزارش می افزاید، با دستور مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تمامی گروه های تامین، تولید، برنامه ریزی و سازندگان، بر تجاری سازی خودروهای ناقص و تحویل به مشتریان تمرکز کرده اند.

 

با برنامه ریزی جهت تجاری سازی روزانه دو هزار دستگاه در هفته های آینده، تکمیل، تجاری سازی و تحویل خودرو از این تعداد نیز فراتر خواهد رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • mohammad

    چرا تا حالا این کار را نمیکردند ؟ یا منتظر آب گل آلود بوده اند یا دروغ میگویند. باید تعزیرات صحت گفته هاشون را تایید کنه . ثانیا" مگه قرار نبود تا پایان خرداد 98 تعهدات معوق صفر بشه . پش بازم معلوم نیست تا زمستان هم این اتفاق بیافتد . اصلا صفر شدن تعهدات معنی ندارد جز اینکه بازارش را از دست بدهد و دیگه کسی ثبت نام نکنه که اینهم محاله . ولی دروغگویی بدتر از همه اش هست که فکر کنند شاید یک اتفاقی بیافتد و بتوانند تعهدات را دوباره بازنویسی کنند و وقت بخرند . خلاصه بنظرم این کار رسانه ها و تعزیراته که نگذارند خواب خوش داشته باشند تا مدت تاخیرها منطقی بشه و اعتراضات مردم کم بشه وگرنه خودروسازها محکوم به فنا هستند و دودش مستقیما" به چشم مردم میرود . باتشکر