شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعبه سرپل ذهاب کرمانشاه

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه سفر به استان کرمانشاه و پس از بازدید از شعبه ماهیدشت ، در شعبه سرپل ذهاب حضور یافت و با کارکنان و مشتریان دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعبه سرپل ذهاب کرمانشاه

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه، خدارحمی روز شنبه اول تیرماه در سفر به استان کرمانشاه که باهدف رسیدگی به مسائل مربوط به کارکنان و مشتریان زلزله زده این استان و بررسی اجرای بند خ تبصره 33 و بند ل تبصره 16 در حمایت از خسارت دیدگان انجام داد، پس از حضور در شعبه ماهیدشت ، از شعبه سرپل ذهاب بازدید و با همکاران و مشتریان دیدار و گفت و گو کرد.

 

بر اساس این گزارش، خدارحمی در بازدید از شعبه سرپل ذهاب در فضایی صمیمی با مشتریان و کشاورزان دیدار و به مشکلات آن ها در زمینه حساب حامی گندم ، روند واریز وجوه گندم و استمهال بدهی ها در اجرای بند خ تبصره 33 و بند ل تبصره 16 رسیدگی کرد.

 

این گزارش می افزاید: مدیرعامل بانک کشاورزی همچنین به بررسی عملکرد شعبه سرپل ذهاب پرداخت و از کارکنان خواست در مسیر حمایت حداکثری از رونق تولید کشاورزی با همدلی و صمیمیت به مشکلات و مطالبات مشتریان به ویژه زلزله زدگان رسیدگی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied