شمانیوز
شما نیوز

معرفی واحد Hsee مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی به عنوان واحد برتر HSEE در سال ۹۷

واحد HSEE مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به عنوان مجتمع برتر HSEE در بین واحد های زیر مجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران انتخاب و معرفی شد.

معرفی واحد Hsee مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی به عنوان واحد برتر HSEE در سال ۹۷

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی:طی مراسمی که با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برگزار شد، واحد HSEE مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به عنوان مجتمع برتر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی در بین واحد های زیر مجموعه شرکت تهیه و تولید، انتخاب و با اهدا لوح از زحمات و تلاش های ارزنده این واحد تقدیر شد.

به گفته مهندس علی ایرانمنش، ارزیابی عملکرد واحد HSEE ، نظارت بر اجرای صحیح اصول مقررات کاهش خسارت، اصول حفظ سلامتی نیروی انسانی، صیانت از محیط زیست، به کارگیری تفکر ایمنی در عرصه معدنکاری و فعالیت های روزمره از جمله شاخص های مورد ارزیابی سال ۹۷ بود که واحد HSEE مجتمع موفق شد در این ارزیابی موفق به کسب عنوان برتر شد.

گفتنی است در متن لوح تقدیر مهندس وجیه اله جعفری آمده است:

جناب آقای علی ایرانمنش

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی

به پاس خدمات و تلاشهای ارزنده جنابعالی و مجموعه پرسنلی آن واحد در زمینه عملکرد HSEE و نظارت بر اجرای صحیح اصول و مقررات در فعالیت های روزمره که موجب کاهش خسارت و افزایش ساعات کارکرد ایمن آن واحد در سال ۱۳۹۷ گردیده به عنوان مجتمع برتر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی در بین واحد های زیر مجموعه شرکت تهیه و تولید انتخاب می گردید.

امید است با بهره گیری از توان تخصصی پرسنل مستعد و آموزش دیده و همچنین به کارگیری تفکر ایمنی در عرصه پرخطر معدنکاری و صیانت از محیط زیست بیش از پیش در راستای حفظ سلامتی کارکنان و نگهداشت این سرمایه های با ارزش موفق باشید.

لوح انرژی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied