شمانیوز
شما نیوز

رشد سودآوری در بیمه دی

شرکت بیمه دی موفق شد در سال مالی 97 سود سهام خود را 37 درصد افزایش داده و در پایان سال مالی مبلغ 400 ریال به عنوان سود هر سهم محقق کند.

رشد سودآوری در بیمه دی

به گزارش خبرنگار شمانیوز؛ شرکت بیمه دی یکی از شرکت های بیمه ای در کشور و دارای خدمات بیمه ای متنوعی است که با 2 هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه فعالیت می کند و توانسته با جلب اعتماد مشتریان و ارایه خدمات عالی جای خود را در بازار بیمه ای کشور باز کند. 

طبق آخرین گزارش عملکرد منتشر شده از سوی شرکت در سامانه کدال که مربوط به دوره یکساله منتهی به اسفند 97 است، شرکت اعلام کرده که موفق شده زیان انباشته خود را جبران کرده و در سال مالی 97 به سود انباشته 127 میلیارد و 674 میلیون ریالی دست یابد.

گفتنی است حق بیمه صادره شرکت در این دوره با افزایش 54 درصدی به مبلغ 35 هزار و 871 میلیارد ریال رسیده و همچنین سود عملیاتی نیز با رشد 37 درصدی  روی مبلغ 991 میلیارد و 317 میلیون ریال ایستاده است. در این مدت درآمد حق بیمه  نیز پس از افزایش 61 درصدی به مبلغ 25 هزار و 336 میلیارد ریال رسید.

بنابراین گزارش سود خالص هر سهم شرکت که در سال مالی 96 مبلغ 292 ریال محقق شده و  درپایان سال مالی 97 این مبلغ به 400 ریال افزایش یافته است.

نگاهی به ترازنامه شرکت نشان می دهد که موجودی نقد این شرکت در دوره یاد شده نسبت به کل سال مالی ماقبل رشد چشمگیر 643 درصدی را تجربه کرده و جمع دارایی ها نیز 80  درصد رشد یافته است.

شرکت بیمه دی یک شرکت بیمه ای سهامی عام بوده و از سهامداران عمده این بیمه می توان به شرکت هایی چون موسسه اندوخته شاهد، بانک دی، صندوق بسیجیان، سازمان صنایع و معادن کوثر، سازمان اقتصادی کوثر، بانک دی، شرکت آتیه سازان دی، تعاونی مسکن بانک دی و … اشاره کرد.

بنابر این گزارش در سال 97 مدیر عامل شرکت تغییر کرد و  محمدرضا کشاورز در شهریور 97 به جای مجید بختیاری سکان هدایت این شرکت را بر عهده گرفت.

از خدمات بیمه ای شرکت بیمه دی می توان به بیمه خودرو، بیمه حمل و نقل، بیمه مسئولیت، بیمه اشخاص، بیمه مهندسی، بیمه آتش سوزی، بیمه عمر انفرادی و … اشاره کرد.

 در بخش خدمات بیمه ای خودرو این شرکت خدماتی چون بیمه شخص ثالث و انواع بیمه های بدنه خودرو را ارایه می کند. در بخش بیمه های اشخاص نیز این شرکت توانسته است با ارایه بیمه خدمات درمانی و بیمه مکمل درمان هزینه های درمانی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد و کمک حال بسیاری از افراد جامعه باشد. بیمه دی توانسته است تا کارها و خدمات بزرگی را در صنعت بیمه کشور انجام و روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

این گزارش حاکی از آن است که در دی ماه 97 قرارداد درمان تکمیلی بنیادشهید و تحت‌پوشش قرار گرفتن جامعه جانبازان و ایثارگران کشور تمدید شده و بیمه دی با توجه به متغیرهای کلان اقتصادی کشور برای ارائه خدمات مطلوب، بهترین نرخ و شرایط فنی را به بنیاد شهید پیشنهاد داد و این قرارداد برای یک سال دیگر تمدید شده است.بنابراین افراد تحت تکفل بنیاد شهید برای یک سال دیگر می توانند از خدمات بیمه ای این شرکت بهره مند شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied