شمانیوز
شما نیوز

در آستانه روز صنعت و معدن اعلام شد:

بهینه سازی مصرف انرژی با رویکرد کاهش هزینه های تولید در فولاد آذربایجان

مدیر عامل فولاد آذربایجان اعلام کرد:‌ کاهش هزینه و ارتقا بهره وری کل عوامل تولید، افزایش راندمان، اجرای بهینه سازی مصرف آب و انرژی و افزایش بهره وری نیروی انسانی، محور برنامه های فولاد آذربایجان در اجرای برنامه های مدل بهره وری است.

بهینه سازی مصرف انرژی با رویکرد کاهش هزینه های تولید در فولاد آذربایجان

 به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از دنیای معدن: محمدجعفر عظمایی که به مناسبت روز صنعت و معدن سخن می گفت، به اقدامات این شرکت در بهره وری اشاره کرد و افزود: استقرار چرخه ی مدیریت بهره وری به عنوان یک ابزار مدیریتی قدرتمند در جهت نهادینه شدن فرهنگ بهره وری همواره یکی از دغدغه های مدیران ارشد شرکت بوده است.

وی تاکید کرد: توجه به بهره وری و نقش آن در توسعه سازمانی، همواره در شمار اهداف استراتژیک شرکت فولاد آذربایجان قرار داشته است.

عظمایی در تشریح اقدامات و دستاوردهای فولاد آذربایجان فرایند جایزه مدل بهره وری گفت: این مجموعه محاسبه شاخص های عمومی و اختصاصی بهره وری در این شرکت و مقایسه آن با شرکت های برتر کشوری و همچنین ارایه راهکار در جهت افزایش بهره وری را مورد توجه قرار داده است.

مدیر عامل فولاد آذربایجان در خصوص دیگر اقدامات فولاد آذربایجان عنوان کرد: بازسازی و اصلاح واترسیل های زیر کوره، بازنگری نظام طرح طبقه بندی مشاغل و بازنگری جامع سیستم زیست محیطی و پیاده سازی سیستم مدیریت پسماند بخشی از فعالیت های این شرکت طی سال های گذشته بوده است.

وی بازبینی و اصلاح ساختار سازمانی را از دیگر اقدامات این مجموعه خواند و افزود: ارتقای عملکرد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و بهبود فرآیندها و همچنین به روز رسانی سیستم مطابق با استانداردهای روز را می توان از جمله برنامه های شرکت نام برد.

عظمایی همچنین بازنگری جامع سیستم زیست محیطی و پیاده سازی سیستم مدیریت پسماند را از دیگر رویکردهای فولاد آذربایجان در ارتقاء بهره وری نام برد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied