شمانیوز
شما نیوز

رکورد تولید ۷۹ هزار و ۹۰۸ تن اسلب در شرکت فولاد اکسین خوزستان

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: در خردادماه امسال توانستیم رکورد تولید ۷۹ هزار و ۹۰۸ تن اسلب، معادل ۷۳ هزار و ۸۲۰ تن محصول را در این شرکت ثبت کنیم.

رکورد تولید ۷۹ هزار و ۹۰۸ تن اسلب در شرکت فولاد اکسین خوزستان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از دنیای معدن: امین ابراهیمی با بیان اینکه برای اولین بار رکورد متمایزی در تولیدات شرکت فولاد اکسین ثبت شد، اظهار کرد: در خردادماه سال جاری برای نخستین بار با تولید ترکیبی سبدهای متنوع و بر اساس سفارش مشتری که متشکل از ورق های فولادی در گونه های ساختمانی، آلیاژی و ورق های مورد استفاده در خطوط لوله انتقال نفت و گاز بود توانستیم رکورد متمایزی را در تولیدات شرکت ثبت کنیم.

وی افزود: این رکورد تولیدی در شرکت فولاد اکسین خوزستان با تولید ۷۹ هزار و ۹۰۸ تن اسلب، معادل ۷۳ هزار و ۸۲۰ تن محصول در خردادماه سال جاری به وقوع پیوست.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: در پی استمرار روند رو به رشد تولیدات این شرکت از ابتدای سال ۱۳۹۸ و به دنبال تأمین قطعات اضطراری خط تولید، شاهد کاهش چشمگیر توقفات خط و افزایش راندمان تولید بوده ایم.

ابراهیمی ادامه داد: این برنامه ریزی منجر به ثبت رکورد تولید ۶۵ هزار و ۷۷۶ تن محصول در اردیبهشت ماه سال جاری شامل سبد متنوع محصولات صادراتی، API، تجاری و محصولات ریزبار شد. در این زمینه با تلاش همه مجموعه فولاد اکسین، موفق به ثبت رکورد تولید ۷۳ هزار و ۸۲۰ تن محصول در خردادماه شدیم.

وی عنوان کرد: این میزان تولید شامل ۷۵ درصد ورق تجاری، ۲۰ درصد ورق API و مابقی ورق های صادراتی و با ارزش افزوده بالا است. همچنین بیش از ۴۰ درصد از میزان تولید محصولات ریزبار بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied