شمانیوز
شما نیوز

راه اندازی کارخانه فولادسازی گروه ملی فولاد، به زودی

سرپرست گروه ملی فولاد ایران گفت: کارخانه فولادسازی گروه ملی به زودی راه اندازی خواهد شد.

راه اندازی کارخانه فولادسازی گروه ملی فولاد، به زودی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از دنیای معدن: عبدالکریم پهلوانی، اظهار کرد: عملیات راه اندازی مجدد کارخانه فولادسازی گروه ملی که دو سال از توقف آن می گذرد از اول اردیبهشت ماه آغاز و هم اکنون به مرحله پایانی خود نزدیک می شود.

وی افزود: در حال حاضر مشغول بازسازی واحد آبرسانی و کولینگ تاور کارخانه هستیم و پس از آن برای پیش راه اندازی و راه اندازی نهایی در اواسط تیرماه آماده خواهیم شد.

سرپرست گروه ملی فولاد ایران تصریح کرد: کارکنان متخصص گروه ملی بر اساس برنامه تنظیمی سال ٩٨ و با کمترین هزینه طی سه ماه خط کلاف را راه اندازی کردند و بزودی نیز کارخانه فولادسازی را راه اندازی می کنند.

پهلوانی عنوان کرد: در این زمینه پس از راه اندازی کارخانه فولاد سازی، آماده خواهیم شد تا با ورود به عرصه رقابت سهم بازار گروه ملی را پس از سال ها باز پس بگیریم.

وی ادامه داد: امیدواریم مسئولان با رفع موانع و با تأمین مواد اولیه و سرمایه در گردش که پاشنه آشیل گروه ملی است خط مقدم تولید را تغذیه کنند و ما را تنها نگذارند.

سرپرست گروه ملی فولاد ایران خاطرنشان کرد: مشکلات گروه ملی اگر چه بسیار است ولی اطمینان داریم با برنامه ریزی، تمرکز مدیریتی، تحلیل، اولویت بندی و به شرط حمایت جدی و سرعت عمل مسئولان مشکلات را پشت سر بگذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied