شمانیوز
شما نیوز

افتتاح شعبه در شهرستان مریوان؛

همه ما در قبال حمایت از بانک قرض الحسنه مهر ایران مسئولیم

افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران در شهرستان مریوان استان کردستان با حضور امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی و روسای ادارات این شهرستان برگزار شد.

همه ما در قبال حمایت از بانک قرض الحسنه مهر ایران مسئولیم

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مکان جدید شعبه مریوان با حضور اسعدی مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کردستان به همراه ماموستا شیرزادی امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی، معاون فرماندار شهرستان و جمعی از روسای ادارات و مشتریان شعبه مریوان افتتاح شد.

 

اسعدی در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان با تاکید بر لزوم دسته بندی مشتریان شعب و تفکیک انتظارات آنان گفت: مشتری مداری، تقسیم بندی مشتریان و ارائه خدمات منطبق با انتظارات به آنها ضرورتی گریز ناپذیر برای بانک هایی است که قصد دارند با عملکرد بهتر پیشتاز باشند.

 

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر سال رونق تولید در کشور، بانک قرض الحسنه مهر ایران توانسته روز به روز به مشتریان خود اضافه کند و از آنها در تمام زمینه های اشتغال، ازدواج و تسهیلات ضروری حمایت کند.

 

اسعدی با اشاره به عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران در استان کردستان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد جایگاه شعب مریوان در ارائه خدمات بانکی در این شهرستان بسیار پر رنگ تر شده است.

 

در ادامه، ماموستا شیرزادی امام جمعه شهرستان مریوان ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران و همچنین تبریک افتتاح مکان جدید شعبه مریوان بیان داشت: خوشبختانه استقبال مردم از بانک قرض الحسنه مهر ایران بسیار خوب است و مردم این منطقه با توجه به ویژگی های فرهنگی تمایل دارند از عقد قرض الحسنه استفاده نمایند .

 

وی افزود: این بانک پتانسل بالایی برای رشد در شهرستان مریوان دارد چون قرض الحسنه تنها عملیات بانکی است که مورد تایید علمای این شهرستان است و یک سنت پسندیده از لحاظ شرع و اسلام به شمار می رود.

 

امام جمعه شهرستان مریوان در پایان بیان داشت: به تمام ادارات، ارگان ها، سازمان ها و مردم شریف شهرستان مریوان تاکید خواهیم کرد که برای ارائه خدمات بانکی و هم مشارکت در امر خداپسندانه قرض الحسنه این بانک را انتخاب کنند زیرا بانک قرض الحسنه مهرایران نماد واقعی بانکداری اسلامی است .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied