شمانیوز
شما نیوز

سازمان تامین اجتماعی در جهت حمایت از نیروی کار و تولید کشور گام بر می دارد

در پی بازنشستگی علیرضا نوری بجوشین، با حکمی از جانب مدیر کل تأمین اجتماعی استان، رحمان نجفی به عنوان سرپرست شعبه صوفیان معرفی شد.

سازمان تامین اجتماعی در جهت حمایت از نیروی کار و تولید کشور گام بر می دارد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در جلسه معارفه رحمان نجفی به عنوان سرپرست تامین اجتماعی شعبه صوفیان، ضمن قدردانی از تلاش و زحمات علیرضا نوری بجوشین در دوران ریاست شعبه صوفیان، با اشاره به اینکه صوفیان از مناطق صنعتی استان است، بر تعامل سازنده هر چه بیشتر با واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت توسعه تامین اجتماعی در منطقه تاکید کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی، به عنوان یک نهاد تخصصی و مردمی، با تکیه بر توان نیروی انسانی متعهد و متخصص، در جهت حمایت از نیروی کار و تولید کشور گام بر می دارد.

جعفر سمساری، شعبه تامین اجتماعی صوفیان را شعبه با ظرفیت بالا و قابل توسعه دانست و افزود: خدمت به مردم، عبادت است و خدمت در سازمان تامین اجتماعی توفیقی است بالا و با همدلی و همراهی همکاران، برکات آن مضاعف خواهد شد.

حسن مستفید، فرماندار شهرستان شبستر در این مراسم، ضمن قدردانی از تعامل سازنده و عملکرد مطلوب تامین اجتماعی در منطقه، بر قانونمداری در امور تاکید و تصریح کرد :بایستی خدمات و اقدامات در ظرفیت و چارچوب قانون محقق شود.

مستفید، با ضروری خواندن جانشین پروری در سازمانها و نهادها، تربیت نیروی انسانی توانمند و متخصص در راستای اهداف نظام را تسهیل کننده امور و تداوم خدمت رسانی مطلوب و پایدار دانست و افزود: تحقق این امر موجب ارتقای رضایتمندی مخاطبین خواهد بود.

عباس زاده، بخشدار صوفیان نیز در معارفه سرپرست شعبه صوفیان، نقش سازمان‌ تأمین اجتماعی در جهت رونق تولید و حمایت از اشتغال را موثر دانست و اذعان داشت: یقیناً با مشارکت و همدلی مسؤلان، فائق آمدن بر مشکلات تسهیل خواهد شد.

همچنین مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی از شعبه تامین اجتماعی صوفیان بازدید و با همکاران این واحد دیدار کرد.


آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied