شمانیوز
شما نیوز

انتخاب مدیرعامل شرکت دنیلی ارس به عنوان چهره برتر ملی اصناف

مدیرعامل شرکت پیشگامان دنیلی ارس به عنوان چهره برتر ملی اصناف در حوزه تولید، کارآفرینی و بومی سازی معرفی شد.

انتخاب مدیرعامل شرکت دنیلی ارس به عنوان چهره برتر ملی اصناف

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: آیین بزرگداشت روز ملی اصناف با حضور رضا رحمانی؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای پارلمان اتاق اصناف ایران و محسن نریمان؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در سالن همایش صدا و سیما برگزار شد.

در مورد دنیلی بیشتر بدانید

مدیرعامل شرکت پیشگامان دنیلی ارس در حاشیه این آیین گفت: افتخار می کنم که به عنوان یک تولید کننده و فعال اقتصادی منطقه آزاد ارس، موفق به دریافت این تندیس شده ام.

علی اژدرکش، خاطرنشان کرد: حمایت های سازمان منطقه آزاد ارس و به خصوص مدیرعامل سازمان، باعث شده است تا شرکت دنیلی فعالیت خود را بیشتر کرده و در حوزه تولید، کارآفرینی و بومی سازی محصولات و برندهای خارجی، حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: همه ما تلاش می کنیم تا اقتصاد کشور عزیزمان ایران، حرکت رو به جلویی داشته باشد و با تلاش و همکاری هر دو بخش خصوصی و دولت این موضوع امکانپذیر خواهد بود.

فیلم تجلیل را اینجا ببینید

شرکت پیشگامان دنیلی ارس یکی از شرکت های فعال در منطقه آزاد ارس است که در حوزه کفش و پوشاک فعالیت می کند. سالانه بالغ بر ۸۰۰هزار جفت کفش در این کارخانه تولید می شود و فعالیت این کارخانه باعث اشتغال 380 نفر شده است. فاز دوم کارخانه پیشگامان دنیلی ارس نیز با تولید روزانه ۱۲۰۰ ثوب انواع لباس های ورزشی زنانه و مردانه با برند هکتاتون و اشتغالزایی ۸۰نفر فعالیت خود را شروع کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied