شمانیوز
شما نیوز

تقدیر از مدیرعامل سابق و خیر مقدم به مدیرعامل جدید شرکت عملیات غیرصنعتی

طی مراسم به میزبانی پتروشیمی بندرامام، از زحمات مدیرعامل سابق شرکت عملیات غیرصنعتی صنایع پتروشیمی تقدیر شد.

تقدیر از مدیرعامل سابق و خیر مقدم به مدیرعامل جدید شرکت عملیات غیرصنعتی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام: مراسم تقدیر از خدمات و زحمات غلامی مدیرعامل سابق شرکت عملیات غیرصنعتی صنایع پتروشیمی و معارفه آتش زمزم به عنوان مدیرعامل جدید، با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام ، شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی، مدیران عامل شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس در منطقه و مدیران ارشد ستادی و عملیاتی، در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار شد. 

در این مراسم رستمی، اظهار کرد: توسعه پایدار و متوازن منطقه اولویت اول شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس است و در  این راستا از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند بود.

وی افزود: پتروشیمی بندرامام با داشتن بیشترین سهم در شورای راهبردی بین شرکت های پتروشیمی منطقه  و همچنین شرکت عملیات غیرصنعتی بعنوان اصلی ترین مجموعه خدمات رسان به جامعه پیرامون هستند و در این حوزه بیشترین وظیفه را بر دوش خود دارند.

 مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن تقدیر از زحمات و عملکرد مطلوب غلامی، در شرکت عملیات غیر صنعتی تاکید کرد: همواره مسئولیت ها برای تمامی مسئولین گذرا بوده و وظیفه همگی این است که در کنار یکدیگر برای آبادانی کشور تلاش کنیم؛ قطعا از این پس نیز شرکت پتروشیمی بندرامام مانند گذشته به منظور ارائه بهترین خدمات به کارکنان صنایع پتروشیمی و خانواده ها و منطقه، در کنار مهندس آتش زمزم و شرکت عملیات غیر صنعتی خواهد بود.

در ادامه این مراسم شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی نیز از تلاش های مدیرعامل سابق شرکت عملیات غیر صنعتی تقدیر کرد. 

گفتنی است شرکت خوارزمی بندرامام که یکی از شرکت های تابعه پتروشیمی بندرامام به شمار می آید با شرکت عملیات غیر صنعتی صنایع پتروشیمی در حوزه های مسئولیت های اجتماعی، خدمات رسانی به کارکنان و خانواده های صنایع پتروشیمی و همچنین توسعه منطقه مراوده، مشارکت و همکاری های بسیاری داشته است.

به 3

به 2

 

به 5

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied