شمانیوز
شما نیوز

گشایش اعتبارات اسنادی ۲۵۰ میلیون دلاری پتروشیمی هنگام

مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن از طرح تولیدی اوره و آمونیاک پتروشیمی هنگام بازدید کرد و در جریان آخرین مراحل ساخت و روند فعالیت این شرکت قرار گرفت.

گشایش اعتبارات اسنادی ۲۵۰ میلیون دلاری پتروشیمی هنگام
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی هنگام، حسین مهری ضمن بازدید از طرح تولیدی اوره و آمونیاک هنگام، بر لزوم شتاب در روند ساخت  واحدهای تولیدی و نیز رفع برخی مشکلات و موانع پیش روی تاکید کرد و گفت: شهرهای استان بوشهر مخصوصاً عسلویه از مهمترین پایگاه‌های اقتصادی کشور و یکی از بزرگترین مناطقتولید انرژی جهان در جنوبی‌ترین نقطه ایران است که در شرایط حاضر حفظ و صیانت از صنایع و کارخانجات مستقر در آن اهمیتی دوچندان یافته است.
 

وی اظهار داشت: صنعت پتروشیمی یکی از منابع تأمین نیازهای بسیاری از صنایع داخلی است که از نظر صدور فرآورده‌ها، ارز آوری و اشتغال‌زایی برای کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

 

مدیرعامل بانک صنعت و معدن پس از بازدید از کارگاه هنگام عنوان کرد: هر چه سریعتر گشایش اعتبارات اسنادی ۲۵۰ میلیون دلاری این طرح بزرگ صورت خواهد گرفت تانسبت به تکمیل و راه‌اندازی آن اقدام شود.

 

سکینه الماسی نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی که در این بازدید حضور داشت، ضمن تشکر از اقدامات سازنده بانک صنعت‌ومعدن گفت: تکمیل پروژه‌های پتروشیمی،زمینه اشتغال‌زایی و تولید در منطقه را فراهم می‌کند.

 

جوانمردی،مدیرعامل پتروشیمی هنگام نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور  مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن در کارگاه هنگام،ابراز امیدواری کرد که با تامین منابع مالی در تیر ماه ۹۹، بتوان طرح را به پیش‌تولید رساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied