شمانیوز
شما نیوز

با هدف تسهیل در روند عملیات اکتشاف صورت گرفت:

جلسه مدیریت مجتمع سنگان با مدیر کل منابع طبیعی استان خراسان رضوی

با توجه به اینکه مجتمع سنگ آهن سنگان فعالیت های اکتشافی زیادی در دست اقدام دارد و نظر به تسهیل و تسریع در روند اجرائی فعالیت های مذکور در روز دوشنبه مورخ 98/04/03 جلسه ای با حضور دکتر همتی مدیریت مجتمع سنگان، مدیر اکتشاف، مشاور اکتشافی و مدیرکل منابع طبیعی استان خراسان رضوی و معاونین ایشان برگزار گردید.

جلسه مدیریت مجتمع سنگان با مدیر کل منابع طبیعی استان خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع سنگان ، با توجه به اینکه مجتمع سنگ آهن سنگان فعالیت های اکتشافی زیادی در دست اقدام دارد و نظر به تسهیل و تسریع در  روند اجرائی فعالیت های مذکور در روز دوشنبه مورخ 98/04/03 جلسه ای با حضور دکتر همتی مدیریت مجتمع سنگان، مدیر اکتشاف، مشاور اکتشافی و مدیرکل منابع طبیعی استان خراسان رضوی و معاونین ایشان برگزار گردید.

 

در ابتدای جلسه دکتر همتی با توجه به سال رونق تولید و نیاز به گسترش فعالیت های اکتشاف مواد معدنی در استان خراسان رضوی و ایجاد اشتغال در شرایط فعلی تحریم مطالبی را بیان نمودند.

 

سپس مباحث کارشناسی در خصوص انجام عملیات اکتشاف با رعایت کلیه قوانین و ضوابط طبیعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر گردید تفاهم نامه سه جانبه ای بین مجتمع سنگ آهن سنگان، اداره کل منابع طبیعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان منعقد گردد و بر اساس آن عملیات اکتشاف ادامه یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied