شمانیوز
شما نیوز

پس از ارزیابی ممیزان بین المللی IMQ انجام شد

تمدید اعتبار گواهینامه استاندارد بین المللی ISO9001:2015 وOHSAS18001:2007 شرکت ارتباطات زیرساخت

تمدید اعتبار گواهینامه استاندارد بین المللی ISO9001:2015 وOHSAS18001:2007 شرکت ارتباطات زیرساخت

شرکت ارتباطات زیرساخت موفق به تمدید گواهینامه استاندارد بین المللی ISO9001:2015 وOHSAS18001:2017 به مدت یک سال برای تمامی فعالیت های شرکت شد .

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت؛ دکتر ستارهاشمی سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات و معاون فناوری اطلاعات مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در مراسم اختتامیه ممیزی تمدید گواهینامه بین المللی استاندارد ISO9001:2015 ضمن تبریک این موفقیت به همکاران تلاشگر , تمدید گواهینامه ارزشمند ISO را نشان پایبندی مدیران و کارکنان شرکت به اصل ضرورت ارتقاء مستمر کیفیت و مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای در تمام ابعاد فعالیت شرکت ارتباطات زیر ساخت دانست.

 

وی گفت : شرکت ارتباطات زیرساخت پیشران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور است و در ارائه خدمات نگاه ویژه به زیرساخت های فناوری اطلاعات داشته ایم .

 

مهندس اسماعیلی مدیرکل معماری سازمانی و مدیریت سامانه های اطلاعاتی در جلسه اختتامیه این دوره ارزیابی که با حضور گروه ممیزان بین‌المللی IMQ و تعدادی از مدیران و کارکنان برگزار شد ضمن قدردانی از اقدامات این گروه توضیحاتی را در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در این خصوص ارائه کرد.

 

وی ضمن تبریک این موفقیت ،آن را مرهون تلاش همکاران تعالی سازمانی مدیریت کیفیت و تمامی کارکنان و پشتیبانی مدیریت شرکت دانست و بر حفظ و ارتقای مداوم این سیستم تأکید کرد.

 

در ادامه رئیس گروه و سر ممیز تیم ممیزی بین‌المللی پس از ارائه گزارش روند ممیزی استانداردهای مذکور ،موفقیت شرکت ارتباطات زیرساخت در تمدید اعتبار گواهینامه را تبریک گفته و همکاری صمیمانه مجموعه مدیران و کارکنان شرکت را ستود.

 

ممیزی خارجی (سوم شخص) سیستم های مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO9001:2015 و ایمنی و بهداشت شغلی بر اساس استاندارد OHSAS18001:2007 توسط ممیزان بین¬المللی شرکت مرزبان کیفیت، نماینده رسمی شرکت IMQ ایتالیا در روزهای سوم تا پنجم تیر ماه در تمامی واحدهای شرکت ارتباطات زیرساخت انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی