شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز جمعه 98/4/7+ تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز جمعه 98/4/7 // این خبر هر ساعت بروزرسانی می شود .....

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز جمعه 98/4/7+ تغییرات

 

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز جمعه 98/4/7+ تغییرات

این خبر بروزرسانی می شود...

 
 
 
 
 
 
7 / 4 / 98 // قیمت طلا ، قیمت سکه ، قیمت دلار و انواع ارز جمعه 7 تیر // ساعت 19:15 
 
با وجود تعطیل بودن بازار‌های رسمی در روز جمعه، امروز نیز همان قیمت‌های روز گذشته در بازار آزاد طلا، سکه و ارز به ثبت رسیده است. 

در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، به قیمت ۴ میلیون و ۶۵۳ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۷۸ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۵۷۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۳۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۴۱.۵ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها روز پنجشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری کردند. 

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان است./ فرارو
 
 
 
 
7 / 4 / 98 //قیمت جهانی طلا امروز جمعه 7 تیر // ساعت 11:00 

در حالی که عدم قطعیت در مورد نتیجه بخش بودن مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین و پایان بخشیدن به جنگ تجاری بر بازار سایه افکنده است، قیمت طلا روز جمعه جهش داشت و در مسیر ثبت بهترین عملکرد ماهانه در طی 3 سال گذشته قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.7 درصد افزایش به 1419 دلار و 61 سنت رسید. قیمت فلز زرد از ابتدای ماه ژوئن تاکنون حدود 8.8 درصد افزایش داشته و در مسیر ثبت بهترین عملکرد ماهانه از ژوئن 2016 تاکنون قرار دارد.

قیمت طلا همچنین با رشد هفتگی حدودا 1.5 درصدی، در مسیر ثبت ششمین افزایش هفتگی متوالی قرار دارد.

قیمت طلای امریکا نیز امروز با 0.7 درصد افزایش مواجه بود و به 1422 دلار و 20 سنت رسید.

رهبران کشورهای عضو گروه 20 امروز و فردا در اوزاکای ژاپن با یکدیگر دیدار می کنند و قرار است روسای جمهور آمریکا و چین فردا در حاشیه این نشست با یکدیگر دیدار کنند.

روزنامه وال استریت زورنال دیروز گزارش داد که شی جینپینگ قصد دارد تا مجموعه ای از شروط را در این دیدار به ترامپ ارائه کند که حل اختلافات تجاری در گرو تحقق آنهاست.

در همین حال، لری کودلوف، مشاور کاخ سفید اعلام کرده که ترامپ با دیدار بدون پیش شرط با شی جینپینگ موافقت کرده، اما همچنان تهدید وی به وضع تعرفه های جدید علیه کالاهای چینی به قوت خود باقی است.

دانیل هاینس، تحلیلگر موسسه ای ان زد در این باره گفت: «تنش های موجود در خصوص مذاکرات تجاری بین آمریکا و چین به رشد قیمت طلا کمک کرده است زیرا برخی از خریداران در آستانه نشست گروه 20 به سرمایه گذاری در بازار فلز زرد روی آورده اند.»

 

 

مرور بازار در روز گذشته ( پنجشنبه 6 تیر )

براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر دیروز قیمت انواع سکه و طلا افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۴۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

 
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان، ربع سکه با ۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به معاملات شنبه یک‌میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود./فرارو
 
 

دیروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز قبل، به قیمت 4میلیون و 631 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4میلیون و 404 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2میلیون و 378 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و  579 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و 9  هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای 18عیار هم 435 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت1341.5 دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها دیروز پنجشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، 12 هزار و 950  تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 12 هزار و 850 تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 14 هزار و 850 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 14 هزار و 750 تومان است./تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied