شمانیوز
شما نیوز

کمک بانک مسکن به سیل زدگان کمیته امداد سیستان و بلوچستان

از سوی بانک مسکن هزینه کمک به سیل زدگان استان به کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان اهداء شد.

کمک بانک مسکن به سیل زدگان کمیته امداد سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمدرضا جعفری مدیر شعب استان با هدف کمک به سیل زدگان استان و همچنین پیگیری مطالبات معوق بانک با آقای عبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در محل دفتر وی دیدار کرد. طی این نشست عبادی ضمن ابراز خرسندی از حضور مسوولین بانک مسکن در آن اداره کل بیان نمود: شرایط استان ویژه است و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان 757000 خانواده را تحت پوشش خود دارد .در سال جدید کمک های مردمی 96 درصد رشد داشته است و با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم در استان ، این روند رشد نشان دهنده همت بلند مردم این استان است.با تدبیر مجموعه بانک مسکن کمک ها و تسهیلات مناسبی در سنوات قبل و سال جاری به مردم این استان صورت گرفته است ولیکن کمک هایی با ابعاد بزرگتر برای استان باید در نظر گرفته شود .این اداره کل برای جذب حامی در سایر استان ها نیز فعالیت داشته که امید دارم در استان حامی های بیشتری ما را همرایی نمایند و شاهد اتفاق هایی بهتری در استان باشیم .

 

در ادامه جعفری بیان نمود: در استان حدود 80 واحد که در سیل های اخیر کشور در استان دچار خسارت شده اند برای بازسازی به بانک مسکن معرفی گردیده اند و روند پرداخت تسهیلات با سهل ترین شرایط و قوانین برای این عزیزان در حال پیگیری و پرداخت می باشد که بحث نظارت آن هم توسط بنیاد مسکن استان صورت می گیرد .


همچنین مبلغی طی فراخوان کشوری جهت کمک به سیل زدگان جمع آوری شده است که سهم این استان مبلغ یکصد میلیون ریال می باشد که بر اساس سهم تعداد خانوار های خسارت دیده به این استان تخصیص داده شده است و پس از بررسی های صورت گرفته، تصمیمی مبنی بر اهداء مبلغ یاد شده به کمیته امداد امام خمینی (ره) اخذ گردید که طی یک فقره چک جهت تخصیص به امور سیل زدگان در اختیار سازمان مطبوع جنابعالی قرار داده می شود.


در طرح مسکن مهر بانک مسکن در استان به حدود 32000 واحد مسکن مهر تسهیلات پرداخت نموده است که تعداد حدود 12000 واحد آن در روستا های سطح استان می باشد و در این میان پروژه 96 واحدی تعاونی مسکن کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) جزو طرح های اجرا شده موفق می باشد.


در سال جاری مبلغ 400 میلیون ریال به مددجویان روستایی پرداخت می شود که با نظارت بنیاد مسکن و بانک مسکن با هدف مصرف تسهیلات در محل تعریف شده بصورت واقعی برنامه ریزی گردیده است.


در سنوات قبل تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به مددجویان ، معوق گردیده که پرداخت تسهیلات به سایر مدد جویان را دچار مشکل نموده است که خواستارم همکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) با تعامل مناسب جهت پیگیری مطالبات معوق با بانک مسکن همکاری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied