شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل گل گهر به مناسبت فرارسیدن روز صنعت و معدن

به مناسبت فرارسیدن ۱۰ تیرماه گرامیداشت روز صنعت و معدن، مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با صدور پیامی این روز را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل گل گهر به مناسبت فرارسیدن روز صنعت و معدن

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر:به مناسبت فرارسیدن ۱۰ تیرماه گرامیداشت روز صنعت و معدن، مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با صدور پیامی این روز را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یادآور شویم، عرصه ای که تلاش های تحسین برانگیز غیور مردان پولادین، چرخ های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می رود. بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل تلاشگران صنعت و معدن در بخش‌های دولتی و غیردولتی نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است که در پرتو مسئولیت‌پذیری منابع انسانی متعهد و متخصص بدست آمده است و مجموعه صنعت و معدن کشور با اتکا به خلاقیت و هوشمندی بی‌نظیر به‌گونه‌ای تحسین‌ برانگیز اوج کارآمدی نیروهای توانمند داخلی را به اثبات رسانده‌ است.

لذا اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن تبریک این روز خدمت تمامی فعالان عرصه صنعت و معدن به ویژه شاغلین عزیز در مجموعه عظیم گل‌گهر، پیشرفت هرچه بیشتر حوزه صنعت و معدن کشور را در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» نامگذاری گردیده است را از درگاه خداوند متعال مسئلت ‌نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied